دولت جیب مردم را در بورس زد/ سفره مردم را گروگان برجام کردند
دولت جیب مردم را در بورس زد/ سفره مردم را گروگان برجام کردند
فعال سیاسی حامی رئیسی گفت: دولت‌مردان در روز روشن جیب ملت را در بورس خالی کردند و ما در دولت آینده ضرر سهامداران را جبران خواهیم کرد.

به گزارش شمس، سعید محمد در اجتماع حامیان سید ابراهیم رئیسی در محوطه ارک تبریز اظهار داشت: ارک تبریز برای ما خاطره‌های زیادی دارد قدمت ۷۰۰ ساله آن یادآور ایستادگی در برابر بیگانگان است.

وی افزود: هیچ وقت فراموش نمی‌کنیم ایران بر اثر تهاجمات تبدیل شد به آذربایجان و آذربایجان تبدیل شد به تبریز و تبریز تبدیل شد به کوچه امیزخیز و از کوچه امیرخیز ستارخان قیام کرد و مجددا کوچه امیزخیز شد تبریز و تبریز شد آذربایجان و آذربایجان شد ایران، یاشاسین آذربایجان و ایران.

آذربایجان همواره هم پیش رونده و پیش برنده بوده است

سعید محمد با گرامیداشت یادمفاخر آذربایجان و شهدای سرافراز استان آذربایجان شرقی گفت: همواره آذربایجان نقش مهمی در فرهنگ، اقتصاد و سیاسی کشور عزیزمان ایران داشته و آذربایجان همواره هم پیش رونده و پیش برنده بوده است.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌های بسیاری سرشاری در آذربایجان هست و متاسفانه از آنها استفاده نشده است و مشکلاتی که مردم استان دارند بیشترشان مرتبط به عدم استفاده از این ظرفیت‌هاست.

آذربایجان مرکز دیپلماسی فرهنگی است

سعید محمد تاکید کرد: آذربایجان مرکز دیپلماسی فرهنگی بوده و با کشورها هم مرز ترکیه، آذربایجان و ارمنستان می‌تواند تاثیرگذاری فرهنگی شگرفی را در منطقه داشته باشد.

وی گفت: آذربایجان چهار راه ترانزیت بوده و جزوی از جاده ابریشم است که متاسفانه به دلیل سو مدیریت دولت حاضر امروز شاهد هستیم که در طرح یک کمربند و یک جاده چین نقشی برای ایران و آذربایجان دیده نشده و روز به روز این نقش دارد کم رنگ تر می شود.

سعید محمد ادامه داد: ظرفیت‌های بسیاری از جمله کشاورزی در استان وجود دارد که می‌تواند مشکلات مردم شریف و عزیز این استان به لحاظ اشتغال را حل کند ولی امروز در بازدیدی که از آذرشهر و تیمورلو داشتم که شاهد بودیم کشاورزان چقدر مشکل دارند و هیچ کس نیست به داد آنها برسد، چه کسی مسئول است به مشکلات مردم رسیدگی کند آیا مسئولی در بین مردم هست که بیاید گرفتاری مردم را شناسایی کند.

وی تصریح کرد: امروز کشور ما دچار مشکل تحریم و آمریکا نیست مشکل کشور ما بی‌عملی، بدعملی و دیرعملی و عدم توجه مسئولان به مردم است و نگاه بالا به پایین و نگاه لیبرالی بوده و مشکل اصلی کشور ما است.

سعید محمد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آیا پول های کلانی که در همین بحث ارز ۴۲۰۰ تومانی به جیب آقازاده‌ها، بردارزاده‌ها و خواهرزاده‌ها رفت باید برای برای مردم هزینه و برای آنها صنایع و ایجاد اشتغال می‌کرد و اگر مدیریت صحیح اتفاق می افتاد امروز شاهد بسیاری از مشکلات نبودیم.

آیا سو تدبیرها را می‌شود به گردن تحریم انداخت

وی تصریح کرد: مردم عزیز مراقب باشید کد غلط به شما ندهند و همه مشکلات را گردن تحریم می اندازند و می گویند ما بلد نیستیم این کد غلط است مگر تحریم چقدر از این مشکلات را ایجاد کرده است آیا این سو تدبیرها را می شود به گردن تحریم انداخت قطعا اینطور نیست.

سعید محمد ادامه داد: ولی امروز مردم ما بعد از هشت سال سو مدیریت امروز به خود آمدند مردم می خواهند سرنوشت خودشان را خودشان انتخاب کنند مردم می خواهند از حق رای شان استفاده کنند و این بار درست رای بدهند و براساس شاخص های که ولی امر فرمودند برآن اساس رای بدهند.

سعید محمد با اشاره به تفکر انقلابی و تفکر لیبرالی و غرب زده در کشور گفت: متاسفانه عمده زمان ۴۲ سال گذشته دست تفکر غرب زده و لیبرالی بوده است تفکری که معتقد است مردم را باید رها کرد و هیچ کنترل و نظارتی نشود و مردم باید خودشان راه زندگی خودشان را پیدا کنند و هر کس عرضه داشت گلیم خودش را از آب بیرون بکشد و هر کسی عرضه نداشت زیر چرخ دنده ها له شود.

وی تصریح کرد: نحوه عملکرد مدیران در هشت سال گذشته به شکل لیبرالی بوده و همه چیز را حتی آموزش و سلامت را به عنوان یک کالا نگاه می‌کند.

سعید محمدخاطرنشان کرد: امروز بین تفکر لیبرال و انقلابی مردم مختار هستند که انتخاب کنند ما از مردم خواهش می کنیم مردم مطالعه و بررسی کنند ببیند کدام از این دو تفکر هست که به داد مردم می رسد و مشکلات مردم را در نظر می گیرد و حل می کند.

به اسم خصوصی سازی اختصاص سازی کردند

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت صنعتی استان آذربایجان شرقی اشاره کرد و اظهار داشت: این استان یک استان صنعتی محسوب می‌شود اما همین تفکر لیبرال با صنعت استان چه کرد با ماشین سازی تبریز چه کرد.

سعید محمد گفت: به اسم خصوصی سازی آمدند اختصاص سازی کردند چوب حراج زدند به اموال و دارایی مردم و آنها را به اطرافیان خودشان و یکسری آدم‌های خاص واگذار کردند و نحوه کارهای که در اختصاص سازی اتفاق افتاد واقعا هیچ وقت جای زخمش التیام پیدا نخواهد کرد.

وی همچنین تاکید کرد: امروز مردم سرافراز استان آذربایجان‌شرقی با فرهنگ غنی خودشان می‌توانند برای ترویج فرهنگ اصیل ایرانی، اسلامی و ترکی نقش‌آفرینی کنند اما متاسفانه از این ظرفیت استفاده نمی‌شود،ما نیاز به دیپلماسی فرهنگی داریم و آذربایجان باید پرچمدار دیپلماسی فرهنگی در منطقه باشد.

مردم امروز باید انتخاب بزرگی کنند،باید به خودشان رای بدهند

محمد تصریح کرد: مردم امروز باید انتخاب بزرگی کنند، باید به خودشان رای بدهند، باید مراقبت کنند که مجددا عده‌ای با شعارهای فریبنده نیایند زمام امور را کشور را در دست بگیرند و مجددا هشت سال دیگر گرفتارهای مردم را مضاعف کنند.

وی خاطرنشان کرد: در چارچوب گفتمان ولی‌امر مسلمین که راه‌حل مشکلات کشور را تشکیل دولت انقلابی و جوان فرمودند و تغییر نسل مدیریتی بر همین اساس صورت گرفت که زمینه‌سازی و بستر‌سازی شد تا شبکه مناسبی طراحی شود لذا گفتمان انقلابی را سعی کردیم گفتمان رایج در کشور و مطالبه‌گری را سرلوحه قرار دهیم.

محمد ادامه داد: مقام عظمای ولایت نیاز به تحول را لازمه اصلی پیشرفت اصلی کشور دانستند و جوان‌گرایی فقط در سن و سال نیست، جوان‌گرایی باید در همه عرصه‌های کشور اتفاق بیفتد.

وی اضافه کرد: در بیشتر عرصه‌ها به تغییر و تحول نیاز داریم، باید افراد انقلابی پرچمدار این تحول بوده و مطالبه‌گر این تحول باشند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: مشکلات قابل حل است، دولت آقای رئیسی و تیمش برای همه موضوع‌ها برنامه دارند و برای طرح مسکنی که ایشان عنوان کردند، ما برنامه داریم. عده‌ای با تمسخر می‌گویند، ۴ میلیون واحد در چهار سال؟ ولی این امر شدنی است ما حتی برنامه اجرایی آن را طراحی و منابع آن را پیش‌بینی کردیم و این حرف‌ها را من خدمت شما می‌زنم که پروژه‌های بزرگ و ابر پروژه‌های بزرگ کشور را انجام دادیم.

وی گفت: وقتی امروز مردم سرپناه ندارند و آرزو دارند که بتوانند در حاشیه شهر یک منزل اجاره کنند نه بخرند، این حاصل کار آقایان لیبرال در هشت سال گذشته است و باید پاسخگو باشند.

جیب مردم را در روز روشن در بورس زدند

این فعال سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ۵۵ میلیون ایرانی در بورس کد دارند، اظهار داشت: بورس را نگاه کنید چه وضع فجیعی در آن ایجاد کردند، سال گذشته در یک فراخوان فریب، مردم را به بورس دعوت کردند و بعد در روز روشن جیب مردم را خالی کردند، درآمدهای مردم را به شدت کاهش پیدا کرد و هیچ کسی هم پاسخگو نیست.

راه‌اندازی تالار بین‌المللی بورس / اعتماد ملی را به بورس برمی‌گردانیم

وی افزود: ما برای همین بورس برنامه داریم، اعتماد ملی را به بورس برمی‌گردانیم و سهام افراد خرد که بورس زیان دیدند را خود دولت خریداری خواهد کرد و آنها را از بورس نجات خواهد داد همچنین در بحث بیمه، پوشش ریسک بیمه را انجام خواهیم داد و کسانی که در این بازار می‌خواهند فعالیت کنند بیمه حامی آنها می‌شود و اینقدر دچار ضرر و زیان نشوند.

محمد ادامه داد: بحث راه‌اندازی تالار بین‌المللی بورس یکی دیگر از راهکارهای ما برای نجات بورس است.

وی گفت: بحث فعال کردن فرابورس و عرضه پروژه‌های سودآور دولت در فرابورس و جذب سرمایه‌های مردم و برگرداندن اعتماد مردم به بورس، اینها جزو برنامه‌های خست که در یک دوره زمانی مشخص انجام خواهد شد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: دولت آقای رئیسی برای تک تک مسائل و مشکلات جامعه برنامه دارد، با نگاه به داخل هر چند که تعامل با دنیا را در دستور کار داریم، تعامل با دنیا را رها نمی‌کنیم.

وی گفت: اما شعار ما این است،”اول همسایگان” ، ما ۱۵ کشور همسایه داریم که دولت تدبیر و امید از تمام آنها غفلت کرده و ظرفیت‌های آنها را ندیده است.

محمد خاطرنشان کرد: آقایانی که به دنبال کدخدا رفتند و چندین سال است مردم را معطل کردند و سفره مردم و اقتصاد کشور را گروگان برجام گرفتند، ما این را تبدیل به عزت خواهیم کرد و براساس ایجاد یک تعادل و توزان در رویکرد ایران نسبت به شرق و غرب، ان‌شالله سعی می‌کنیم مسیرهای جدیدی را رو به رو کشور باز بکنیم و کشور را بیمه کنیم.

وی تصریح کرد: تفکری که به دنبال ایجاد عدالت در جامعه است، خیلی متفاوت است نسبت به تفکری که صرفا تمام آمال و آرزوهای خودش را در غرب می‌بیند و تمام نزدیکانشان گرین کارت دارند و در آمریکا و انگلیس بسر می‌برند و افتخار هم می‌کنند.

محمد در ادامه ضمن اشاره به اینکه هدف ما مشارکت حداکثری آحاد جامعه در پای صندوق رای می‌باشد،گفت: حمایت ما از نامزد جبهه انقلاب می‌باشد که بیشترین تطابق با شاخصه‌های اعلام شده توسط مقام معظم رهبری را داشته باشد همچنین دارای اقبال عمومی بالایی باشد که در حال حاضر حضرت آیت‌الله رئیسی بالاترین معیارها را در این راه و در جبهه انقلاب دارد.

انتهای پیام/