دوربین‌های نظارتی ترافیکی افزایش می‌یابد/ ۴۰ دوربین ثبت پلاک در اتوبان‌ها نصب می‌شود
دوربین‌های نظارتی ترافیکی افزایش می‌یابد/ ۴۰ دوربین ثبت پلاک در اتوبان‌ها نصب می‌شود
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: در راستای افزایش پهنه نظارتی ترافیکی شهری تعداد دوربین های نظارتی ترافیکی سطح شهر به 220 دستگاه افزایش می یابد.

اصغر آدی بیگ در خصوص این خبر اظهار داشت: هم اکنون ۲۰۰ دستگاه دوربین نظارتی ترافیکی در بیش از ۱۴۰ نقطه تبریز وجود دارد که تا ۲ ماه آینده ۲۰ دوربین دیگر نیز در سطح شهر نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه تامین و تهیه زیرساخت های ترافیکی از عمده وظایف سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز است، اظهار داشت: خط کشی، نصب تجهیزات ترافیکی، چراغ‌های فرماندهی و نصب دوربین ها در کنار اعمال قانون از سوی پلیس در روان سازی تردد خودروها در شریان ها و معابر نقش بسزایی ایفا می کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: سیاست مدیریت شهری بر اجرای شهر هوشمند بوده و در این راستا نیز مقرر شده تا ۴۰ دوربین ثبت پلاک به عنوان رینگ سلامت در اتوبان های تبریز و محدوده طرح lez نصب شود و هم اکنون تشریفات قانونی نصب آنها در حال انجام است.

آدی بیگ، اجرای سیستم نوبت دهی جوابگویی به ارباب رجوع در ادارات و تغییر زمان ملاقات برخی بیمارستان های تبریز را از عوامل کاهش بار ترافیکی اعلام کرد و ادامه داد: بیمارستان ها در این زمینه با این سازمان همکاری خوبی داشته و با تغییر در ساعت ملاقات موجب کاهش بار ترافیکی در ساعت های پرتردد شهری شده اند.

 

 

  • منبع خبر : ایرنا