دوران دفاع مقدس شکوفایی ارزش های ایثارگری و شهادت طلبی بود/شهیدان قهرمانان واقعی این کشورند
دوران دفاع مقدس شکوفایی ارزش های ایثارگری و شهادت طلبی بود/شهیدان قهرمانان واقعی این کشورند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت:دقاع مقدس ارزش هایی چون ایثار، فداکاری، اخلاص و شهادت طلبی را شکوفا کرد.

حجت الاسلام حسن کاملی فر در گفت و گو با خبرنگار شمس اظهار کرد: گرامیداشت دوران دفاع مقدس، گرامیداشت جنگ نیست بلکه تجلیل از ایثارگران، خانواده شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی است که در راه این کشور شهید شده اند، دقاع مقدس ارزش هایی چون ایثار، فداکاری، اخلاص و شهادت طلبی را شکوفا کرد.

وی با اشاره به اینکه رشادت های ایثارگران و شهیدان در دوران دفاع مقدس ثابت کرد که باید به خود متکی باشیم، اعلام کرد: برخی دشمنان در زمان جنگ حتی حاضر نبودند کوچکترین تجهیزات نظامی را در اختیار ایران قرار بدهند، ایران از آن کشورها قطع امید کرد و اکنون نیز باید در زمان تحریم ها و فشار اقتصادی دشمن، از دشمنان قطع امید کنیم و به خود متکی باشیم.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس، دوران افتخارآمیزی برای بدست آوردن دستاوردها بود و درس های آموزنده ای را به همراه دارد، تاکید کرد: انسان های با ارزشی در دوران دفاع مقدس، جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند، شهیدان قهرمانان واقعی این کشورند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: دوران دفاع مقدس، یکی از مقاطع مهم و افتخارآمیز و تاثیرگذار تاریخ انقلاب اسلامی است و این دوران توام با عزت بود.در این دوران نحوه تبدیل تهدیدات دشمن به فرصت های راهبردی را آموختیم، در دفاع مقدس، روحیه خودباوری در مردم برای مقابله با دشمنان تقویت شد.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی تحریم ها و فشار اقتصادی نیز می توانیم از تجربه دفاع مقدس بهره مند شده و تهدیدات اقتصادی را به فرصت تبدیل کنیم، خاطرنشان ساخت:  در دوران دفاع مقدس با تکیه بر ظرفیت های کشور و نیروهای انقلابی توانستیم بر دشمنان پیروز شویم، اکنون نیز می توانیم با تکیه بر مردمی انقلابی، مدیریت جهادی بر دشمن پیروز شویم.

حجت الاسلام کاملی فر تاکید کرد: در دوران مقدس با اعتماد به جوانان انقلابی توانستیم پیروز میدان جنگ علیه دشمن باشیم، اکنون نیز در این شرایط اقتصادی باید به جوانان مومن و انقلابی اعتماد کنیم.

  • نویسنده : المیرا جلیلی