ده‌ها هزار موشک آماده انهدام اسرائیل است/ بشارت می‌دهم آمریکایی‌ها را از افغانستان دِرو می‌کنیم!
ده‌ها هزار موشک آماده انهدام اسرائیل است/ بشارت می‌دهم آمریکایی‌ها را از افغانستان دِرو می‌کنیم!

به گزارش شمس، سردار سرلشکر پاسدار «سید رحیم صفوی» مشاور عالی فرمانده کل قوا امروز در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق حضور در میان جمع مردم شریف تبریز را به بنده حقیر داد، از جانب رهبر انقلاب وکالت دارم تا سلام ایشان را به شما مردم […]

به گزارش شمس، سردار سرلشکر پاسدار «سید رحیم صفوی» مشاور عالی فرمانده کل قوا امروز در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق حضور در میان جمع مردم شریف تبریز را به بنده حقیر داد، از جانب رهبر انقلاب وکالت دارم تا سلام ایشان را به شما مردم شریف تبریز برسانم؛ شما مردم مومن تبریز در طول تاریخ همواره ستون و پشتوانه ایران بوده‌اید.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی، دست پرورده انقلاب و محصول هشت سال دفاع مقدس بود؛ توضیح داد: ایشان یک فرد نبود بلکه یک تفکر است که آرمان جبهه مقاومت بود؛ حاج قاسم را باید یک جریان نامید و یکی از سربازان امام زمان دانست.

دستیار رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور نظامی ابراز داشت: حرکت مردم تبریز در روز جمعه و فردای آن در تعطیلی بازار موجب تکثیر روح انقلابی در اتمسفر فضای اعتقادی جهان شد.

وی به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه‌های نظامی آمریکا اشاره و عنوان کرد: آمریکایی‌ها ضربه اول را خوردند و ۱۹ ساعت سکوت کردند، پس از آن رئیس جمهور احمق آمریکا از موضع خود بازگشت و‌ گفت با ایران سر جنگ‌ نداریم؛ آن‌ها از نقاط ضعف خود باخبرند و نقاط قوت خود را می‌دانند.

صفوی متذکر شد: شبکه تروریسم بین المللی موساد و سیا، با محاسبه غلط خود یک اقدامی را انجام دادند اما محاسبه پس لرزه‌های آن را نکرده بودند؛ حدود بیست سال است که یک جبهه حق در مقابل جبهه کفر ایستاده است.

وی افزود: از سال ۲۰۰۰ حضور آمریکا در افغانستان و عراق موجب شد که این درگیری و تقابل صورت گیرد و حال باید محاسبه کرد که آیا راهبرد آمریکا به نتیجه رسیده است یا راهبر ایران.

مشاور فرمانده کل قوا خطاب به حضار گفت: بشارت می‌دهم خون پاک شهدای اخیر، آمریکایی‌ها را مانند سربازان ارتش سرخ شوروی و مانند علف‌های هرز از خاک افغانستان درو و بیرون خواهد کرد.

وی اذعان داشت: آمریکایی‌ها در سال‌ها گذشته چندین میلیارد دلار در عراق هزینه کردند تا دولتی ضد ایران به روی کار آید اما برعکس شده است.

صفوی با اعلام اینکه خون شهدای مدافع حرم، راه قدس را باز خواهد کرد، تصریح کرد: رژیم صهیونستی که یک زمانی شعار از نیل تا فرات را می‌داد اکنون در باتلاق گیر کرده است؛ صهیونیست‌ها مانند موش‌های بزدل در هر اتفاقی به سوراخ‌های خود ساخته‌شان پناه می‌برند.

وی با تاکید بر اینکه امروز حزب‌الله و نیروهای منطقه از حالت چریکی خارج شده و به یک ارتش کارآمد تبدیل شده‌اند، ادامه داد: بیش از ده هزار موشک، از سمت حزب الله به سوی اسرائیل نشانه رفته و در صورت اشتباه، چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نخواهد ماند.

این مقام نظامی با اعلام اینکه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها در ۲۰ سال گذشته شکست‌های جدی از جبهه مقاومت خورده‌اند، یادآور شد: آنان برنامه داشتند که رئیس جمهور سوریه را از کار برکنار کنند اما این اتفاق نیافتاد، اکنون نیز آمریکایی‌ها نمی‌توانند در عراق باقی بمانند و هر دولتی در عراق روی کار آید، باید مصوبه پارلمان این کشور را اجرا کند.

وی در پایان اظهار کرد: به فضل الهی، طوفان خشم ملت‌ها سامان صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را برخواهد چید، سیاست‌های آمریکا به انتها رسیده و شکست خورده است و آنان نمی‌توانند در خلیج فارس باقی بمانند.

انتهای پیام/