دنیزلی بعد از برد چه گفت؟/تیمی قهرمان می‌ شود که تا آخر فصل ادامه دهد
دنیزلی بعد از برد چه گفت؟/تیمی قهرمان می‌ شود که تا آخر فصل ادامه دهد
سرمربی تیم تراکتور گفت:‌ هدف ما این نیست که تیم را با پارسال مقایسه کنیم به هر حال در کورس قهرمانی بوده است.
به گزارش شمس، مصطفی دنیزلی در نشست خبری پس از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان گفت:‌ با چنین رقیب هایی بازی کردن خیلی سخت است. چه میزبان باشیم چه مهمان.دفاع تیمی را خیلی خوب انجام می دهند. ما از روزی که شروع کردیم مشکلاتی در گلزنی داشتیم.
وی افزود: ۴هفته را پشت سرگذاشتیم. هفته پیش بد بازی کردیم. من گفته بودم اینکه اینکه بازیکنان نمی بازند راضی هستم. حاکم بازی بودیم. بعد از پنالتی به لحاظ روانی کمی افت کردیم به هرحال در این بازی اشتباهاتی هم داشتیم. اشتباه تیمی نداشتیم اما اشتباهات انفرادی زیاد بود. این را ترمیم می کنیم. به هرحال اگر این اشتباهات فردی نزدیک به دروازه باشد خطر ایجاد می کند. ما دفاع تیمی را خوب انجام می دهیم. باید خاطر نشان کنم که فضای بازی پرسپولیس با فضای بازی با گل گهر خیلی فرق داشت. بعد از این هفته ها در بازی های آینده می خواهیم که پرشورها بازهم در کنار ما باشند. در هفته های آینده بازی های مهمی داریم سعی میکنیم ذهنمان آماده تر شود و  بازی های بهتری انجام خواهیم داد. اگر کل بازی را در نظر بگیریم خوب بازی کردیم. بازی هایی که در آینده خواهیم داشت از فردا برای آن ها تمرین می کنیم.
سرمربی تراکتور ادامه داد: پرشورها کم آمده بودند. بلیت الکترونیک را مجبورند از اینترنت بخرند به هرحال این از باشگاه نیست و همه باشگاه ها با همین روش بلیت می فروشند.
وی در پاسخ به این سؤال که چرا در یک صحنه که مهاجمان این تیم با مدافعان حریف در موقعیت ۴ به ۲ قرار داشتند توپ به گل تبدیل نشد، گفت: در این جور موقعیت‌ها مهاجمان خودشان باید تشخیص بدهند که چکار کنند ما دو موقعیت داشتیم که نمی‌دانم خوب بودند یا بد.
دنیزلی در مورد اینکه بازیکنان تراکتور اخطارهای بی‌مورد می‌گیرند، گفت: این قضیه اخطارهای بی‌مورد اعتراض به داور و مسائل اینچینی را با بازیکنان حرف زدیم و جریمه سنگین خواهد داشت. این کارت‌های زردی که گرفته می‌شود اگر به نفع تیم باشند من قبول دارم.
وی در مورد اشتباهات فردی بازیکنان تراکتور گفت:‌ سخت‌ترین کار برای یک مربی این است که تیمش اشتباهات فردی داشته باشد.اگر دقت کنید بیشتر این اشتباهات بازیکنان با تجربه انجام می‌دهند.قبلاً هم گفته‌ام که تیم بعد از خطای پنجم و ششم خودش را نشان می‌دهد. به هر حال این بار اشتباهات انفرادی بیشتر بود که ناشی از اعتماد به نفس بالا است و همچنین پاس‌های بد. اعتماد به نفس بالا گاهی اوقات به ضرر تیم است.اینها موضوعاتی است که بین خودمان به صورت انفرادی یا گروهی بحث خواهیم کرد.
سرمربی تراکتور در خصوص اینکه آیا پنالتی‌زن تیم قبل از بازی مشخص می‌شود، گفت: زمانی که اشکان داخل زمین باشد پنالتی را او می‌زند.  فرچونه هم در فرانسه پنالتی‌ها را خودش می‌زد اما در آن صحنه پایش درد می‌کرد و نتوانست خودش را برای زدن ضربه پنالتی آماده کند. کاپیتان تیم مسعود شجاعی بود و کسی که احساس می‌کنم اعتماد به نفس پنالتی را دارد با او مشورت می‌کند و پنالتی را می‌زند.
وی در خصوص اینکه آیا امسال تراکتور تیمی است که ابتدا به گل نخوردن و بعد به گل زدن فکر می‌کند، گفت: من خودم یک فوتبالیست هجومی بودم به هر حال زیبایی فوتبال به گل است تماشاگران می‌خواهند گل ببینند درست است که مهم این است که تیم گل نخورد. اگر ما ۴-۳ می‌بردیم لذت بیشتری می‌بردم به هر حال باید تیم را به شکل جامع و کامل آماده کنیم. اگر به لحاظ آماری نگاه کنیم برای قهرمان شدن ۲.۱ امتیاز لازم است و تا به حال میانگین امتیاز ما ۲ بوده است. سعی می‌کنیم که روز به روز بهتر شویم.
دنیزلی در پایان گفت: امروز که بردیم دوست دارم حرف بزنم. هدف ما این نیست که تیم را با پارسال مقایسه کنیم به هر حال در کورس قهرمانی بوده است. این هفته‌ها هم مهم هستند و تیمی می‌تواند قهرمان شود که تا آخر فصل ادامه دهد. ازالان نمی‌توان گفت کار به چه شکلی است باید تا آخر بازی‌ها منتظر ماند و نتیجه‌ها را بررسی کرد.
  • منبع خبر : فارس