دفاع پزشکیان از دو نماینده مجرم مجلس دهم!
دفاع پزشکیان از دو نماینده مجرم مجلس دهم!
مسعود پزشکیان از جمله افرادی بود که پس از دستگیری دو نماینده مجلس دهم به اتهام اخلال در بازار خودرو به دفاع از آنان پرداخت.

به گزارش شمس، سخنگوی قوه قضائیه دیروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه از محکومیت دو نماینده استان زنجان در مجلس دهم به ۶۱ ماه حبس خبر داد و افزود در پرونده اخلال در بازار خودرو تعدادی از مدیران سایپا به حبس طولانی مدت محکوم شده‌اند و دادگاه بدوی حکم به اعدام ۲ تن نیز داده است.

مسعود پزشکیان، رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در گفت‌وگویی که پس از بازداشت فریدون احمدی و محمد عزیزی، نمایندگان متخلف مجلس دهم با رسانه‌ها داشت در دفاع از آنان گفته بود: «به باور من، در حق این دو نفر ظلم شده است. قوه قضاییه به جای اینکه دستگیر کند و آبروی فرد را ببرد، یک محاکمه علنی تشکیل دهد و اتهامات را مطرح و بعد هم حکم را بر اساس عدالت صادر کند. احمدی علیه قوه قضاییه سخنرانی داشته، شما بروید و کلیپ آن را پیدا کنید و ببینید. به نظر من، به خاطر همین نطق پدر او را درمی‌آورند! به نظر من اصلا تخلفی رخ نداده و نام توصیه را کار چاق‌کنی گذاشته‌اند.»

حال که جرم این دو نماینده مجلس دهم به اثبات رسیده است و آنان در اخلال در بازار خودرو و گران‌فروشی این محصول به مردم دخیل بوده‌اند، اذهان عمومی منتظر توضیحات مسعود پزشکیان هستند.