دعوای مجازی شهریاری با نهرین/ پای گولاخ‌کسن و فیتیله به دعوا باز شد
دعوای مجازی شهریاری با نهرین/ پای گولاخ‌کسن و فیتیله به دعوا باز شد
رحیم شهریاری در دفاع از همکاری خود با فیتیله‌ای‌ها عنوان کرد نهرین و رنجی‌پور قبل از فیتیله‌ای‌ها همان توهین را به مردم کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار شمس، «رحیم شهریاری» خواننده تبریزی بعد از مشاهده انتقادات مردمی از همکاری‌اش با برنامه‌ی فیتیله، فیلمی با مضمون توهین «بابک نهرین» و «علیرضا رنجی‌پور» به آذربایجانی‌ها نشر داد، نوشت: “فیتیله‌ای‌ها مقصر نیستند، از ماست که برماست. کاش این دو بزرگوار وقتی دیدند که مردم به ناموس و خانواده‌های فیتیله‌ای‌ها ناسزا می‌گویند جرأت و شهامت داشتند و می‌گفتند این دیالوگ‌ها برای ما تبریزی‌ها بود و فیتیله‌ای‌ها کمی ملایم‌تر از آن را ترجمه و بازخوانی و عذرخواهی می‌کردند. هر برنامه‌ای بروم اجازه‌اش دست خودم است و خوشبختانه من به عده‌ای پانتورک و تجزیه‌طلب دم تکان نمی‌دهم. ایران را عشق است. من برای برنامه کودک و با افتخار میهمان کوتاه‌قامتان بودم ولی اگر فیتیله‌ای‌ها هم دعوت کنند با افتخار حضور پیدا می‌کنم چون سال‌هاست که کودکان را سرگرم کرده‌اند.”

بابک نهرین نیز در واکنش به مطلب رحیم شهریاری با انتشار استوری در صفحه‌ی اینستاگرامی‌اش عنوان کرد: جناب آقای گولاخ‌کسن! نمی‌خواهم بحث کنم چون ارزش بحث کردن نداری و آنقدر کوچک و حقیر هستی که جوابت را نمی‌دهم. فقط بدان نمی‌توانی من را وارد حاشیه کنی چراکه مردم آذربایجان هنرمندشان را می‌شناسند و خوب و بد را از هم تشخیص می‌دهند.”

انتهای پیام/