دشمن در جنگ ترکیبی ذائقه‌ها را هدف قرار داده است/ با جنگ تمدنی و تاریخی رو به رو هستیم
دشمن در جنگ ترکیبی ذائقه‌ها را هدف قرار داده است/ با جنگ تمدنی و تاریخی رو به رو هستیم
استاندار آذربایجان شرقی گفت: امروزه در جنگ ترکیبی، دشمن ذائقه‌ها را هدف قرار داده و سعی در عوض کردن سلیقه ها و علایق دارد که در این راستا یکی از اهداف اصلی آن ها آموزش و پرورش است.

به گزارش شمس، عابدین خرم امروز در گردهمایی مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به نقش بسزای معلمان در جهاد تبیین، سیاه نمایی آینده و مقابله گری با جهاد تبیین را از اصلی ترین نقشه های دشمنان در راستای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

وی با اشاره به اهمیت دستگاه تعلیم و تربیت در بین ارگان های مختلف کشور گفت: مایلیم بیشترین وقت خود را در حوزه آموزش و پرورش صرف کنیم.

وی افزود: ما امروزه با یک جنگ ترکیبی مواجه هستیم و دشمن سعی در نابود کردن جمهوری اسلامی از طریق ابعادی همچون اقتصاد، سیاست و …  دارد و از هر طریقی در تلاش است برای خود دستاوردی داشته باشد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اهمیت فرهنگ، اظهار داشت: طبق فرموده مقام معظم رهبری، فرهنگ، زیرساخت فعالیت های نظام و نرم‌افزار مدیریتی مسئولان کشور است.

وی با اشاره به اعتراضات گسترده در فرانسه گفت: امروزه در دنیا در کشور هایی مانند فرانسه، جنگ میدانی را مشاهده می کنیم بدون آنکه بازتاب آنچنانی در رسانه ها داشته باشد، چرا که  آنان مشکلات خود را به  کشور خود محدود کرده‌اند ولی کوچک‌ترین مسئله  ما را به یک مسئله ی جهانی تبدیل کرده و خوراک رسانه های معاند خود می‌کنند.

خرم افزود: باید توجه داشته باشیم که با جنگ تمدنی و تاریخی رو به رو هستیم و دشمن تلاش می کند تا تمرکز اصلی نظام جمهوری اسلامی را به مسائل فرعی بکشاند.

وی با اشاره به اهمیت وجود نگاه عمیق نسبت به قضایا، گفت: امروزه در جنگ ترکیبی، دشمن ذائقه‌ها را هدف قرار داده و سعی در عوض کردن سلیقه ها و علایق دارد که در این راستا یکی از اهداف اصلی آن ها آموزش و پرورش است.

این مقام مسئول ادامه داد: بعضی از جوانان و نوجوانان ما با توجه به  روحیه کنجکاوانه ای که دارند، گرفتار دام های شیطانی دشمنان و معاندین می شوند که وظیفه اصلی ما در این راستا جهاد تبیین است که بر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، تنها عاملی است که می تواند توسط اصحاب فکر و فرهنگ عملی شود، پس در این راستا معلمان نقش بسزایی دارند.

استاندار آذربایجان شرقی برگزاری اردو های راهیان پیشرفت را حائز اهمیت عنوان کرد و اظهار داشت: اردوی راهیان پیشرفت از اهمیت خاصی برخوردار است تا دانش آموزان با افتخارات کشورشان آشنا شوند و امروزه کشور ما که سال های سال در تحریم های دشمنان گرفتار شده، حساس‌ترین تکنولوژی های لازم خود را تولید کرده و خود کفا شده است.

وی افزود: بحث مهم دیگر جامعه، مسئله حجاب است و فرزندان ما باید بدانند که حجاب نه تنها مانع پیشرفت آن ها نیست بلکه عامل رشد و پویایی شخصیت انسان است.

پایان پیام/