دشمن به دنبال بمباران حیا و غیرت ماست/ قدرت امروز ایران در جهان از بسیج و سپاه است
دشمن به دنبال بمباران حیا و غیرت ماست/ قدرت امروز ایران در جهان از بسیج و سپاه است
سردار عباسقلیزاده گفت: اگر امروز فلسطین ۳ هزار موشک به رژیم اشغالگر صهیونیستی می‌زند به قدرت ایران است، امروز اگر یمن در مقابل دنیا ایستاده و در روزهای اول با اسلحه‌های ساده مبارزه کرده و امروز مجهز به انواع موشک و پهباد شده به قدرت ایران است.

به گزارش شمس، سردار اصغر عباسقلیزاده در مراسم بزرگداشت روز زن در سینما سرباز تبریز اظهار داشت: امروز کدام کشور بر مبنای آموزه‌های خدا و آیات قرآن عمل می‌کند؟ به غیر از ایران کشوری پیدا نمی‌کنید. امروز به جز ایران کشوری پیدا نمی‌شود که عاشق اهل بیت باشند و برای دفاع از حرم آن جانشان را فدا کنند.

وی ادامه داد: محدود مردمی در سوریه، عراق و دیگر کشورها وجود دارد اما تمام مردم اینگونه نیستند، تنها کشوری که به قول سردار سلیمانی حرم است؛ ایران است و اگر ایران بماند مکه مکرمه، مدینه منوره و کربلای معلی و… می‌ماند. امروز مبنای انقلابات اسلامی و ایجاد زمینه ظهور فقط و فقط کشور ایران و مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه امروز اگر عراق و سوریه از فتنه داعش و آمریکا آزاد شده و یمن در مقابل عربستان پیروز شده مدیون انقلاب اسلامی است، گفت: اگر امروز فلسطین ۳ هزار موشک به رژیم اشغالگر صهیونیستی می‌زند به قدرت ایران است، امروز اگر یمن در مقابل دنیا ایستاده و در روزهای اول با اسلحه‌های ساده مبارزه کرده و امروز مجهز به انواع موشک و پهباد شده به قدرت ایران است.

وی ادامه داد: امروز ایران منشا قدرت اسلامی و منشا مبارزان با ظلم است؛ برای ما افتخار دیگری هم وجود دارد که علاوه بر اینکه مردم ما با رهبری مقام معظم رهبری توانسته وصیت نبی مکرم اسلام را عمل کند بلکه به وصیت و سفارش حضرت علی (ع) هم عمل کرده است. شما امروز ببینید کدام کشور مقابل ظالم ایستاده و از مظلوم حمایت کند؟ امروز جز ایران و کشورهایی که ایران کنار آنها ایستاده هیچ کشوری در مقابل استکبار جهانی نایستاده است.

سردار عباسقلیزاده با اشاره به اینکه مردم ایران مقابل وصیت پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت سربلند شده‌اند، ابراز داشت: دیروز اگر دشمنان ایران در جنگ شکست خوردند و عقب نشینی کردند به دلیل حضور بسیج و سپاه و مبارزه آنها با دشمن بوده و اگر فتنه داعش شکست خورد، سوریه و یمن و فلسطین مقابل استکبار ایستاده‌اند به قدرت سپاه و بسیج است.

وی ادامه داد: افتخاراتی که نصیب ایران شده مدیون تلاش‌های شبانه روزی پاسداران جمهوری اسلامی است، خداوند وملائکه به مجاهدین فی سبیل الله افتخار می‌کنند که این افتخار نصیب بسیجیان، سپاهیان و خانواده‌هایشان است.

فرمانده سپاه عاشورا در خصوص جایگاه سپاه و بسیج عنوان کرد: امام (ره) می‌فرمودند که ای کاش من هم پاسدار بودم و رهبر انقلاب هم می‌فرمایند هرجا مشکلی بوده من آن مشکل را به سپاه واگذار کردم تا آن را حل کنند، زیرا در طول دوره ۴۰ ساله انقلاب عملکرد سپاه و بسیج مشکلات را حل کرده است.

وی ادامه داد: متاسفانه مشکلی که از صدر اسلام دامن جامعه اسلامی را گرفته این است که پیروان پیامبر و ائمه به حرف‌های این بزرگواران عمل نکردند و اگر عمل می‌کردند حضرت زهرا(س) میان در و دیوار قرار نمی‌گرفت و حضرت علی(ع) خانه نشین نمی‌شد و علت اینکه از پیامبر و ائمه پیروی نکردن باور کردن شایعات دشمن بود.

سردار عباسقلیزاده با اشاره به فعالیت‌های رسانه‌ای دشمن گفت: دشمن از صبح تا شب در حال بمباران خبری جامعه ما و بمباران غیرت و حیای ماست، دشمنی که در ایام کرونا حتی حاضر به فروش واکسن به ما نشد. پس فریب شایعات دشمن را نخوریم و پشتیبان انقلاب، ولایت و سپاه باشیم.

انتهای پیام/