دشمنان تمام امکانات را در اختیار جریان معاند قرار داده‌اند/ زیبایی‌های انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان نشان داده شود
دشمنان تمام امکانات را در اختیار جریان معاند قرار داده‌اند/ زیبایی‌های انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان نشان داده شود
استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: دشمنان نظام تمام پشتیبانی، امکانات، رسانه‌ها و پول‌های خود را در اختیار جریان معاند گذاشته و تعدادی نیز آموزش دیده اند تا هرگونه اعتراض و تجمع را به آشوب بکشند.

به گزارش شمس، عابدین خرّم صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سراب، اظهار داشت: دفاع مقدس، شناسنامه ملت ایران است که تمام مختصات، مقیاس ها و معیارهای ملت ایران در آن ثبت و ضبط شده، اگرچه این شناسنامه اوراق نانوشته زیادی هم دارد.

 وی تاکید کرد: خاطرات ناگفته هشت سال دفاع مقدس باید گفته و نوشته شود تا آیندگان مظلومیت و اقتدار ملت ایران را بدانند.

خرّم ادامه داد: جنگ و دفاع همچنان باقی است، اتفاقاتی که امروز در کشور  افتاده بسیار تلخ است و اگر اندیشمندانه بنگریم خواهیم دید همان دشمنان دوران اولیه انقلاب اسلامی امروز هم در ادامه دشمنی های خود به دنبال براندازی نظام هستند.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: دشمنان نظام تمام پشتیبانی، امکانات، رسانه ها و پول های خود را در اختیار جریان معاند گذاشته و تعدادی نیز آموزش دیده اند تا هرگونه اعتراض و تجمع را به آشوب بکشند.

خرّم افزود: در اعتراضات اخیر تعدادی از اراذل و اوباش حضور یافتند و متاسفانه برخی خواص بی بصیرت نیز که در ادوار گذشته دارای مسئولیت بودند برای اینکه حرکت توفنده انقلاب اسلامی را متوقف کنند حاضر شدند در کنار دشمن قرار گیرند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از نوجوانان و جوانان پیام انقلاب و ارزش ها و مبانی آن را دریافت نکرده اند، گفت: امروز جهاد تبیین یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد، پشتوانه انقلاب اسلامی پشتوانه عظیم مکتبی، قرآنی و وحیانی است و باید زیبایی های انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان بیان و نشان داده شود.

خرّم ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی و حقانیت خون پاک شهدا باید توسط پیشکسوتان جهاد و شهادت آن چنان تبیین شود که انقطاع نسل اتفاق نیفتد.

وی با قدردانی از حضور مردم تبریز در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی، گفت: مردم غیور و انقلابی تبریز سه روز مداوم در اعلام حمایت از انقلاب اسلامی و برائت از دشمنان حضور پرشور داشتند.

در این مراسم، علی جهانی به عنوان سرپرست فرمانداری سراب معرفی و از خدمات و تلاش های حسن یحیوی فرماندار پیشین این شهرستان قدردانی شد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در سفر به شهرستان سراب، بیمارستان خیرساز شهر مهربان را در این شهرستان افتتاح کرد.

انتهای پیام /