دشمنانمان را بشناسیم/ با جهاد تبیین نگذاریم به کشورمان آسیبی برسد
دشمنانمان را بشناسیم/ با جهاد تبیین نگذاریم به کشورمان آسیبی برسد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه وظیفۀ ما در شرایط امروز جامعه، دشمن شناسی، بصیرت، آگاهی، شناخت و معرفت است، گفت: دلیل تاکیدهای مکرر رهبر فرزانه انقلاب دربارۀ جهاد تبیین نیز بر همین اصول اسوار است و همگان باید در این مسیر گام بردارند تا آسیبی به کشور وارد نشود.

به گزارش شمس، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم روز شنبه در مراسم تجلیل و بزرگداشت جانبازان ۷۰ درصدی استان، با تبریک اعیاد شعبانیه، جان فشانی و از خودگذشتگی جانبازان سرافراز در دوران دفاع مقدس را با عظمت و غیر قابل تصور دانست و افزود: امنیت و آرامش کنونی کشور مرهون تلاش ها، فداکاری ها و رشادت های تمام رزمندگان و ایثارگران و به خصوص جانبازان است.

وی عزت، افتخار و غرور ملی امروز ایران اسلامی را در سایه و به برکت خون شهدای والامقام، رشادت جانبازان گرانقدر و آزادگان قهرمان دانست که طی ۴۴ سال گذشته از تمام هستی و وجود خود گذشته و برای سربلندی کشور و میهن خود رشادت کردند.

وی با اذعان به وجود مشکلات داخلی و در عین حال هجمه های گسترده دشمنان علیه کشور، یادآور شد: در این شرایط سخت و پرفشار، پایداری، عزت و افتخار ایران و ایرانی در گرو گام برداشتن در مسیری است که انتخاب کرده ایم.

آل هاشم ادامه داد: رمز موفقیت در طی طریق مورد اشاره با تقویت ارتباط با خداوند متعال، تداوم راه حضرت امام خمینی(ره)، عمل به سفارش ها و رهنمودهای مقام رهبری، پافشاری روی اصول و ارزش های اسلامی و ایجاد وحدت و صمیمت بین آحاد مردم امکان پذیر است.

وی با اشاره به اینکه وظیفۀ ما در شرایط امروز جامعه، دشمن شناسی، بصیرت، آگاهی، شناخت و معرفت است، گفت: دلیل تاکیدهای مکرر رهبر فرزانه انقلاب دربارۀ جهاد تبیین نیز بر همین اصول اسوار است و همگان باید در این مسیر گام بردارند تا آسیبی به کشور وارد نشود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی نیز در این مراسم، تعداد افراد تحت پوشش این مجموعه را ۱۶۵ هزار نفر اعلام و اضافه کرد: آذربایجان شرقی در طول هشت سال دفاع مقدس تعداد ۹ هزار و ۸۶۸ نفر شهید ، ۲۴ هزار و ۷۹۲ جانباز و یکهزار و ۸۹۳ آزاده تقدیم نظام اسلامی کرده است.

جابر ابوالفتح زاده توجه به مسایل درمانی را یکی از برنامه های اولویت دار بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی برشمرد و با بیان اینکه بالا رفتن سن والدین شهدا و جانبازان و ایثارگران از جمله چالش های عمده در این حوزه است، افزود: هم اکنون میانگین سنی والدین شهدا بالای ۷۵ سال و متوسط سن ایثارگران شامل آزادگان و جانبازان به بیش از ۵۰ سال رسیده است که این امر لزوم حمایت های جامع درمانی از آنها را اجتناب ناپذیر می کند.

انتهای پیام/