دست خوش آقایان!
دست خوش آقایان!
این روزها اگرچه میزبانی ارومیه برای جام ملت‌های والیبال خبری مسرت بخش است اما بی‌تدبیری برای ورزش آذربایجان و تبریز کام بسیاری را تلخ کرده است.

ورزشی شمس: چند روزی است که تب و تاب والیبال، ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان را فرا گرفته و از صبح دیروز و پیش از بازی تیم‌های ایران و کانادا کمتر رسانه‌ای بود که اخبار و حواشی این رویداد را پوشش ندهد و الحق که ارومیه میزبان شایسته لیگ ملت‌ها بوده و سزاوار چنین توجه و حتی توجهی بیشتر است. سرمست غرور هستیم از اینکه “ارومیه” دورنالار شهری میزبان چنین مسابقاتی است اما از طرف دیگر تاسف می‌خوریم به حال و روز ورزش تبریز!

تبریز شهر اولین‌ها زین پس در خیلی از مسابقات نماینده ندارد نه در بسکتبال، نه والیبال و نه حتی در دوچرخه_سواری! تیم‌های والیبال، بسکتبال و … شهرداری به دلیل “منع تیمداری شهرداری تبریز در ورزش قهرمانی” دیگر در مسابقات حضور ندارند و تیم دوچرخه‌سواری شهرداری و #پتروشیمی هم عطای تیمداری را به لقایش بخشیدند! حال ما مانده‌ایم و حسرت و بی‌تدبیری‌هایی که سالهاست در ورزش استان صورت می‌گیرد.

از دعواهای سیاسی شورا که بگذریم از اعضای محترمی که قویا با تیمداری شهرداری مخالفت کردند باید پرسید چرا؟! چرا دیگر نمی‌توانیم تیمی در سطح یکِ والیبال و بسکتبال داشته باشیم؟ مگر هزینه تیم‌هایی از این دست چقدر بود که به آتش فوتبال سوختند و یا حکایت آن مثلی شد که ” گنه کرد در بلخ آهنگری به شُشتر زدند گردن مسگری”؟

چند نفر از آقایان می‌دانند که امسال تور_دوچرخه‌سواری آذربایجان مهرماه برگزار خواهد شد و ما دیگر تیمی نداریم که راهی مسابقات کنیم و یا امکان دارد در لحظات آخر به یادشان بیفتد و تیمی شکسته بندی شده جمع کنند تا باقیمانده آبروی ورزش استان نرود؟

هرچه که هست آقایان کلاهشان را بالاتر بگذارند که از این به بعد تا سالهای متمادی تیمی از تبریز در رقابت‌ها حضور نخواهد داشت “به سبب عدم علاقه بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در ورزش” و تبریز نیز سالهای سال در حسرت چنین میزبانی‌هایی از بی‌تدبیری مسئولین رنج خواهد برد.

دست خوش آقایان!