دست بوس هواداران پرشورمان هستیم
دست بوس هواداران پرشورمان هستیم
مدیرعامل باشگاه تراکتور با تأکید بر اینکه دست بوس هواداران پرشورمان هستیم، گفت: هواداران پرشور و پرتعدادمان همواره با شعار «ادب شرف شعارمیز، تراکتور افتخارمیز» یار دوازدهم تیم ما هستند.

به گزارش شمس، مهندس غلامرضا صادقیان در تماس تلفنی با برنامه موج فوتبال، اظهار کرد: جا دارد پیروزی مقابل پاس همدان را خدمت هواداران پرشورمان تبریک بگویم؛ همچنین دست بوس هوادارانی که در خانه و بازی‌های خارج از خانه از جمله مسجد سلیمان، اصفهان، تهران و همدان به ورزشگاه آمدند، هستم.

وی ادامه داد: باتوجه به حضور پاس در لیگ دسته دوم، آقای دنیزلی ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان را در لیست ۱۱ نفره تیم قرار داده بود. پاس نیز خودش را برای رویارویی با یک تیم قدرتمند آماده کرده بود و وجود حواشی خاص در این بازی، موضوع طبیعی است.

وی ادامه داد: تمرینات تیم تا بازی با پارس جنوبی ادامه دارد و پس از این بازی، آقای دنیزلی به بازیکنان مرخصی چند روزه خواهد داد. همچنین مصدومیت آقای خانزاده نیز تا بازی با پارس جنوبی به طور کامل برطرف می‌شود.

مدیرعامل تراکتور خاطرنشان کرد: هواداران فرقی بین کیفیت رقباء قایل نشوند و در تمامی بازی‌های داخلی و خانگی با حضورشان قوت قلبی برای تیم و مدیریت باشگاه باشند. ما هم سعی می‌کنیم بلیط فروشی اینترنتی بازی با پارس جنوبی را زودتر آغاز کنیم تا هوادارانمان که در سطح دنیا زبان زد هستند برای تیم افتخار آفرینی کنند.

صادقیان با تأکید بر اینکه هواداران سرمایه‌های اصلی ما هستند، گفت: ما خدمتگزار هواداران در باشگاه هستیم و هواداران صاحب اصلی باشگاه هستند.