دستگیری ۱۹ معتاد متجاهر در تبریز
دستگیری ۱۹ معتاد متجاهر در تبریز
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌شرقی از دستگیری ۱۹ نفر معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در تبریز خبر داد.

به گزارش شمس، سرهنگ جعفر اقربایی‌فام در تشریح این خبر گفت: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با همکاری فرماندهی انتظامی تبریز با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، موفق به دستگیری ۱۹ نفراز معتادان متجاهر در سطح شهر شدند.

وی افزود: با توجه به این‌که در اجرای این طرح، جمع آوری معتادان متجاهر یکی از اولویت‌های پلیس است، برای این امر همکاری خوبی هم از طرف شهروندان، مراجع قضایی و انتظامی با پلیس مبارزه با موادمخدر حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز در ذهن شهروندان بسیار مهم و تاثیرگذار است، معتادان متجاهری هستند که وضعیت امنیت و آرامش در محلات را تحت تاثیر قرار می‌دهند و پلیس مبارزه با موادمخدر با برخوردهای قانونی و جمع آوری این افراد، اجازه نخواهد داد خدشه‌ای به امنیت شهروندان وارد و آرامش آن‌ها از بین برود.

اقربایی‌فام تاکید کرد: شهروندان عزیز می‌توانند هرگونه اخبار در این خصوص را از طریق شماره تلفن ۰۴۱۲۱۸۲۶۰۱۴ و یا ۱۱۰ و ۱۹۷ در اختیار پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت و با هماهنگی قضایی نسبت به جمع آوری این افراد اقدام شود.

انتهای پیام /