دستگیری سارق با ۷۹ فقره سرقت در تبریز
دستگیری سارق با ۷۹ فقره سرقت در تبریز
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو با 79 فقره سرقت در تبریز خبر داد.

به گزارش شمس، سردار حسین عبدی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وصول شکایات متعدد سرقت از داخل خودرو های پارک شده در مناطقی از شهر تبریز موضوع به لحاظ حساسیت در دستور کار ویژه کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با تلاش شبانه روزی و مراقبت های انجام شده در محل های وقوع جرم، سارق لوازم داخل خودرو به همراه یک دستگاه خودروی مسروقه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در بازجویی های صورت گرفته متهم در مجموع به ۷۹ فقره سرقت که شامل ۷۷ فقره سرقت محتویات داخل خودروها و ۲ فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

سردار عبدی خاطرنشان کرد: ارزش مالی اموال مسروقه در پرونده ها بیش از ۲۲ میلیارد ریال برآورد شده که متهم پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سارق دستگیر شده از غفلت رانندگان در باز گذاشتن درب خودرو و یا عدم استفاده از تجهیزات ایمنی، اقدام به سرقت می کرد از شهروندان درخواست کرد با عمل به توصیه ها و هشدارهای پلیسی فرصت اقدام مجرمانه را از سارقان سلب و هرگونه موارد مشکوک را به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/