دستگیری باند سارقان زورگیر با ۹ فقره سرقت در تبریز
دستگیری باند سارقان زورگیر با ۹ فقره سرقت در تبریز
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌شرقی از دستگیری چهار نفر متهم زورگیری که در پوشش مسافر کشی با خودروی سواری شخصی و تهدید با چاقو اقدام به سرقت اموال مسافران می‌کردند، خبر داد.

به گزارش شمس، سرهنگ ابراهیم محمودی در تشریح این خبر بیان کرد: با توجه به وصول چند فقره پرونده زورگیری با تهدید، به لحاظ حساسیت بزه ارتکابی مجرمان رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی و پایش اطلاعات موجود در صحنه‌های وقوع جرم و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت و محل اختفای متهمان را شناسایی و چهار نفر از آنان در عملیات‌های جداگانه در مخفیگاهشان در تبریز توسط پلیس دستگیر و جهت انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی دلالت شدند.

وی بیان کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به ۹ فقره پرونده سرقت به عنف به ارزش بیش از دو میلیارد ریال اعتراف و با انجام تحقیقات تکمیلی متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، محمودی با اشاره به شیوه و شگرد سارقان که با خودروهای مختلف از قبیل پراید، سمند و پژو ۲۰۶ در پوشش مسافرکشی اقدام به سرقت اموال با ارزش مسافران می‌کردند، از شهروندان در خواست کرد: به منظور تامین امنیت جانی و مالی خود در تردد و جابجایی از خودروهای مسافرکش عمومی و تاکسی استفاده کنند و هرگونه موارد مشکوک را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام /