دستگیری اعضای باند کلاهبرداری ۱۰۲ میلیاردی عتیقه در تبریز
دستگیری اعضای باند کلاهبرداری ۱۰۲ میلیاردی عتیقه در تبریز
فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند با مبلغ کلاهبرداری ۱۰۲ میلیارد ریال در زمینه فروش عتیقه خبر داد.

به گزارش شمس، سردار حسین عبدی، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان تبریزی مبنی بر کلاهبرداری با عنوان فروش عتیقه، بررسی موضوع در دستور کار ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان طی بررسی‌های تخصصی با جمع آوری مدارک میدانی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی گسترده هویت اعضای اصلی باند کلاهبرداری شناسایی و با تشکیل تیم‌های عملیاتی دو نفر از متهمان اصلی در عملیات ضربتی پلیس در شهرهای تبریز و اصفهان را دستگیر کردند.

عبدی اظهار کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی استان در تحقیقات اولیه و پس از مواجه با مستندات پلیس، به کلاهبرداری به مبلغ ۱۰۲ میلیارد ریال در فروش اشیاء قدیمی و عتیقه اعتراف کردند.

وی گفت: متهمان با طرح نقشه قبلی پس از انتخاب سوژه با پیشنهاد اغواگرانه و وسوسه انگیز خرید و فروش اشیای قدیمی و عتیقه، مال باخته را ترغیب به خرید و با قرار صوری معامله، دلار و طلاهای همراه فرد خریدار را تصاحب و به سرعت از محل متواری شده بودند.

انتهای پیام /