دستگیری اراذل و اوباش در تبریز
دستگیری اراذل و اوباش در تبریز
فرمانده انتظامي تبریز از دستگیری هفت نفر از اراذل و اوباش که با عربده کشی امنیت و آرامش شهروندان این شهر را به مخاطره انداخته بودند، خبر داد.

به گزارش شمس، سرهنگ رمضان الهوردیان گفت: در پي تماس تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر اینکه افرادي با قمه کشی اقدام به قدرت نمایی، ایجاد وحشت در یکی از محلات کرده و با تخریب خودروهای عبوری و پارک شده و همچنین فحاشی باعث رعب و وحشت اهالی و سلب آسایش آنان شده اند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور كار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقيقات اوليه صحت موضوع مورد تایید قرار گرفت و با توجه به اهميت موضوع، اکیپ های ویژه ای به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی تبریز اضافه كرد: ماموران کلانتری ۲۱ تبریز با شیوه های پلیسی، مخفیگاه متهمان را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، طی چهار فقره عملیات غافلگیرانه، هفت نفراز اراذل و اوباش نوظهور و گردنکش را به اتهام قدرت نمایی و تخریب اموال و خودروها دستگیر کردند .

وی با بیان اینکه این افرد پس از تشکیل پرونده به همراه اموال ممنوعه کشف شده به مرجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: امنیت و آرامش جامعه خط قرمز پلیس است و چنانچه کسانی بخواهند در این آرامش و آسایش اختلال ایجاد کند با پاسخ قاطع و سخت پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/