دستور دادستان تبریز برای تسریع در رفع نواقص خودروهای موجود در پارکینگ ایران خودرو
دستور دادستان تبریز برای تسریع در رفع نواقص خودروهای موجود در پارکینگ ایران خودرو
دادستان تبریز گفت: باید در سریع‌ترین زمان نسبت به تامین قطعات و رفع نواقصات اقدام شود تا در آینده خودروهای تولید شده به بازار عرضه و در اختیار مشتریان قرار گیرد.

به گزارش شمس، بابک محبوب علیلو به همراه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی به صورت سرزده از واحد تولیدی ایران خودرو تبریز بازدید و در جریان وضعیت تولید و مشکلات و موانع موجود قرار گرفت.

در این بازدید بابک محبوب علیلو با تاکید بر لزوم تسریع در روند شماره گذاری خودرو و ارتقای کیفیت محصولات اظهار کرد: از هر اقدامی برای جلب رضایت مشتریان، بویژه ارتقا میزان کیفیت محصولات در مراحل مختلف خط تولید دریغ نکنید.

وی با اشاره به اهمیت رعایت حقوق مصرف کنندگان، گفت: افزایش مراحل تعیین کیفیت محصولات خودرو در این مجموعه از دو مرحله به سه مرحله نکته در خور توجه است.

دادستان تبریز با اشاره به ماندن برخی خودروها در پارکینگ به بهانه نواقصات و نبود قطعات مورد نیاز، تاکید کرد: باید در سریع ترین زمان نسبت به تامین قطعات و رفع نواقصات اقدام شود تا در آینده خودرویی به بهانه نقص قطعه یا قطعات در پارکینگ دپو نشود.

در این بازدید سرزده که به منظور بررسی روند تحویل محصولات خودرو به مشتریان انجام شد، علاوه بر سرکشی به پارکینگ سایت ایران خودروی تبریز و خط تولید، موضوع پلاک گذاری خودروها نیز مطرح شد که در این زمینه با تماس تلفنی دادستان تبریز با مسئولان مربوطه مقرر شد بخشی از این فرآیند تسریع پیدا کند.

انتهای پیام /