در نماز جمعه حضور یافته و گزارش ارائه می‌کنیم/ از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد
در نماز جمعه حضور یافته و گزارش ارائه می‌کنیم/ از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ضن تقدیر از مواضع حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم اعلام کرد که در نماز جمعه حضور یافته و گزارش علکرد ارائه خواهد کرد.

به گزارش شمس،حمید قاسمی با تقدیر از بیانات و رهنمودهای حجت الاسلام و المسلمین دکتر آل هاشم نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز گفت: تاکیدات هوشمندانه و حساسیت وِیژه ایشان بر روی مسائل زیست محیطی همیشه راهگشا و دلسوزانه بوده است.

وی افزود: امام جمعه محبوب تبریز در تمامی خطبه های نماز جمعه توصیه هایی را در خصوص اهمیت حفظ محیط زیست داشته اند و خوشبختانه رهنمودهای ایشان در حفظ محیط زیست استان بسیار موثر بوده است.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان نماز جمعه را محور همدلی ،اتحاد و همراهی و بهترین مکان برای ارائه گزارش عملکرد به مردم دانست و افزود: در راستای تحقق فرمایشات نماینده محترم ولی فقیه در اولین فرصت در نماز جمعه حضور یافته و گزارشاتی از وضعیت محیط زیست استان و صنایع مورد اشاره ایشان خواهم داشت.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان در پایان نیز با تقدیر مجدد از نماینده ولی فقیه در استان و رسانه ها گفت: همکاران این اداره کل در راستای عمل به وظایف قانونی خود از هیچگونه کوششی فرو گذار نخواهد کرد.