در شورا تک روی نداریم!/ حسرت‌های گذشته‌ام در این شورا محقق شد
در شورا تک روی نداریم!/ حسرت‌های گذشته‌ام در این شورا محقق شد
مراسم تحلیف محمدحسن استوتچی به‌عنوان جانشین مرحوم اشرف‌نیا، عضو فقید شورای شهر تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شمس، نخستین جلسه شورای شهر تبریز پس از ابلاغ نامه فرمانداری منوط بر معرفی محمدحسن اسوتچی به‌عنوان جانشین عضو فقید شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد.

محمد حسن اسوتچی عضو شورای اسلامی شهر تبریز شورا را نمادی از حضور خرد جمعی در مدیریت شهری دانست و در سخنرانی پس از مراسم تحلیف با قدردانی از تمام کسانی که در راهیابی وی به شورا کمک کردند، اظهار داشت: شورا به‌گونه‌ای است که در آن باید با حرکت جمعی پیش رفت و توان تک روی در آن وجود ندارد.

وی تصریح کرد: امیدوارم محبت و همکاری موجود در میان اعضاء شورا همواره بیشتر شود؛ خداوند روح آقای اشرف‌نیا را مورد لطف خود قرار دهد و اینکه به جای مرحوم اشرف‌نیا آمدم، ناراحت هستم.

عضو شورای شهر تبریز اذعان داشت: برخی اتفاقات در شورای پنجم رخ داده که حسرت ما در شورای چهارم بود و امیدوارم ادامه‌دار باشد، این صندلی تعارف برنمی‌دارد و اعتماد مردم ما را در این جایگاه نشانده است اما اگر اراده جمعی نباشد حتی با بیشترین امکانات هم توفیق انجام کاری را نخواهیم داشت.

وی با اشاره به لزوم همکاری مردم در تصمیم‌گیری و اعمال سیاست در شهر، خاطرنشان ساخت: همواره تلاش خواهیم کرد از نظرات مردم و کارمندان خدوم مدیریت شهری استفاده کنیم.

اسوتچی با اشاره به اینکه نشستن در صندلی شورا مسئولیت دارد، تاکید کرد: امیدوارم در انجام وظایف خود موفق باشم.

انتهای پیام/