در روز عید قربان با تمام قوا در خدمت مردم خواهیم بود
در روز عید قربان با تمام قوا در خدمت مردم خواهیم بود
مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: کشتارگاه شهرداری تبریز برای عید سعید قربان برنامه های ویژه ای برای خدماترسانی به شهروندان خواهد داشت.

به گزارش شمس، کریم قدرتی تصریح کرد: همشهریان محترم می توانند با حضور در سازمان کشتارگاه و انتخاب دام خود اقدام به فریضه روز عید قربان نمایند.

وی افزود: اکیپ هایی هم در سطح شهر مستقر خواهند شد تا در صورت داشتن نذری و قربانی ذبح آن در پایگاههای موقت کشتار انجام گیرد.

مدیرعامل کشتارگاه تبریز اضافه کرد: همچون سالهای گذشته قربانگاههای موقت کشتار نیز با همکاری موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، سازمان بهزیستی استان، و کمیته امداد امام خمینی( ره) فعال خواهند بود.

وی گفت: در تمامی قربانگاه‌های موقت دامپزشکان، ذابحین و ناظرین شرعی به همراه خودروهای یخچالدار حضور خواهند داشت و تمامی استانداردهای لازم در این خصوص رعایت خواهد شد.

قدرتی تاکید کرد اکیپ‌هایی هم در سطح شهر به صورت سیار برای خدمت رسانی و ذبح قربانی فعالیت خواهند کرد که شهروندان عزیز می تواند برای استفاده از خدمات با شماره تلفن ۱۳۷ یا با شماره ۰۹۳۸۱۴۹۰۰۶۱ تماس حاصل نمایند.

وی از شهروندان در خواست کرد به دلیل شیوع تب کریمه کنگو با رعایت پیش سرد حتما گوشت قربانی را قبل از مصرف یک روز در یختچال و دمای صفر تا ۵ درجه نگهداری نمایند.

انتهای پیام/