در انتخابات شرکت نکرده و پشت‌سر شهردارمان محکم ایستاده‌ام
در انتخابات شرکت نکرده و پشت‌سر شهردارمان محکم ایستاده‌ام
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورا یکبار گفت شهردار پشتت را به‌ تو کرده است من در جواب پیامک گفتم: "نه من پشت‌سر شهردارمان ایستاده‌ام"، استیضاح زمانی است که طرف شهرداری را با پلیس‌بازی اشتباه بگیرد.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام رسول برگی در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه که عصر دیروز برگزار شد، در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این‌که آیا در انتخابات شرکت خواهم کرد یا نه، اظهارداشت: برخی‌ها سوال می‌کنند و برخی نیز با تشویق و تقبیح سعی در همراهی دارند، برخی نیز‌می‌گویند باید باشم یا حیف است کرسی شورا را ترک‌ کنم.

وی ادامه داد: یکی از شهرها بارها و بارها رایزنی و صحبت شده است و برخی بزرگان آنجا پیشنهاد حضورم در آنجا را داشتند که بنده به صراحت اعلام میکنم چنین قصدی ندارم.

رئیس شورای اسلامی تبریز با بیان این‌که وقتی به مساجد می‌روم نزدیک افطار، مردم از من پیگیر می‌شوند، افزود: البته از شهرهای دیگر پیشنهاداتی می‌داند که که در انتخابات آن شهر شرکت کنم ولی در یکی از شهرهای دیگر این بحث پیش آمد و منم آنجا توضیح دادم ولی اینجا نیز می‌گویم، من از شهر تبریز به آن نتیجه نرسیده‌ام که پست خدمت فعلی را رها کرده و جای دیگر بروم.

شائبات از روی محبت و یا شوخی دیگر عزیزان است

وی خاطرنشان کرد: الان ‌هم که مدیریت شهری به خوبی پیش می‌رود و مختصر قدم‌های مثبت را شاهد هستیم، این جا را رها کرده و جای دیگر نمی‌روم. این حرف یا از روی محبت و یا از روی شوخی دیگر عزیزان است.

برگی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی براین‌که آیا در آینده به این نتیجه خواهید رسید که در انتخابات شرکت کنید، گفت: شاید بعد از شورا به ین نتیجه برسم؛ ولی نه این دور، خیر به نتیجه نرسیده‌ام، برای شورا به مردم قول داده‌ام.

وی گفت: به خودم نیز اجازه نمی‌دهم به حریم همکاران دیگر شورا وارد شده و از آنان بپرسم، ولی توصیه می‌کنم و امیدوارم بعد از ۲ سال با افتخار ازاین کسوت بیرون بیایم.

ما پشت‌سر شهردارمان محکم ایستاده‌ایم

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز به عملکرد شهردار از منظر شورای شهر، اذعان داشت: تحولی که از زمان روی کار آمدن هوشیار ایجاد شده است، همه می‌بینیم. با کمال افتخار به استیضاح و انتخاب‌ام افتخار‌ می‌کنم، من فردی هستم که وضعیت زندگی‌ام مشخص است و هیچ شیله‌پیله‌ای به زندگی من وارد نشده است. تعمدا به اینجا آمده‌ام تا بیایم بگویم ما پشت‌سر شهردارمان محکم ایستاده‌ایم.

استیضاح زمانی است که، شهرداری را با پلیس‌بازی اشتباه بگیرند

وی یادآور شد: شورا یکبار گفت شهردار پشتت را به‌ تو کرده است من در جواب پیامک گفتم: “نه من پشت‌سر شهردارمان ایستاده‌ام”، استیضاح زمانی است که طرف شهرداری را با پلیس‌بازی اشتباه بگیرد.

برخی دوستان آنقدر نشست‌خبری می‌گذارند که رئیس‌جمهور نمی‌گذارد

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر این‌که چرا نشست‌خبری برگزار نمی‌کنی، گفت: اگر لازم بود برگزار می‌کردم، برخی دوستان‌مان آنقدر نشست خبری می‌گذارند که رئیس‌جمهور نمی‌گذارد.

وی ادامه داد: ما شورا را اکثریت و اقلیت نمی‌بینم؛ همه همکار و رفیق ما هست و تعارف نداریم و زمان انتقاد نقد کرده و برعکس ،زمان تشویق ترغیب کرده‌ایم. همه اعضای شورا همراه، رفیق و قابل احترام هستند.

انتهای پیام/