دریافت حقوق خانوادگی در شهرداری تبریز ! / آنان که پارتی ندارند در کوچه‌های شهر آواره‌اند
دریافت حقوق خانوادگی در شهرداری تبریز ! / آنان که پارتی ندارند در کوچه‌های شهر آواره‌اند
عضو شورای شهر تبریز می‌گوید کسانی که در شهرداری تبریز استخدام می‌شوند نور چشمی‌اند و اصل ارتباط بر ضوابط پیشی گرفته است.

به گزارش خبرنگار شمس، محرم محمدزاده ظهر امروز در صحن علنی شورای شهر تبریز در جریان بررسی نتایج تحقیق و تفحص از شرکت همشهری و تبدیل وضعیت نیروها اظهار داشت: برخی با شرایط خاص طی ماه‌های اخیر به استخدام شهرداری تبریز درآمده‌اند که اکثر آنان بدون استثناء نور چشمی‌اند.

وی افزود: جوانان برومند و لایق آذربایجان علی‌رغم تحصیلات دانشگاهی و استعداد لازم برای کار در حوزه‌های تخصصی‌شان در کوچه‌ها آواره‌اند و علت بیکاری‌شان فقدان رابط، آشنا و پارتی در شهرداری تبریز است.

عضو شورای شهر تبریز با تاکید بر لزوم نظارت و مداخله‌ی نهادهای امنیتی در این خصوص، خاطرنشان کرد: برخی از نورچشمی‌ها به صورت خانوادگی در شهرداری تبریز مشغول به‌کارند و با بررسی موردی می‌بینیم داماد، دختر و بردار در یک محل کار می‌کنند و ماهیانه مبلغی را از بیت‌المال می‌برند.

وی بیان داشت: اخیراً مجوزی از سوی وزارت کشور صادر شده که نشان می‌دهد شهرداری می‌تواند بدون واسطه شرکت‌ها با نیروهای خود قرارداد یکساله داشته باشد؛ امیدواریم وزارت کشور بر این امر نظارت کند تا کسانی که حق‌شان است طرف قرارداد باشند.

گفتنی است ایرج شهین‌باهر در واکنش به این سخنان محمدزاده، گفت: دغدغه‌ی ما ایجاد احساس امنیت بین نیروهای شهرداری در خصوص آینده شغلی‌شان است که نتیجه‌ی آن تعصب به محل خدمت‌شان خواهد بود.

شهردار تبریز تاکید داشت: پیگیر جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان هستیم و قصد داریم شرایط را برای تمامی نیروها یکسان کنیم؛ چنانچه بخشنامه ارجاع شود مفاد آن در اسرع وقت اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/