درخواست میرتاج الدینی از «چهره‌های مشهور» برای «ریختن آب بر آتش» رخدادهای اخیر/ بازداشت شدگان اعتراف کرده‌اند از ۶، ۵ سال قبل برنامه ریزی کرده بودند
درخواست میرتاج الدینی از «چهره‌های مشهور» برای «ریختن آب بر آتش» رخدادهای اخیر/ بازداشت شدگان اعتراف کرده‌اند از ۶، ۵ سال قبل برنامه ریزی کرده بودند
نماینده تبریز در مجلس، پایه اصلی حوادث اخیر را خبرهای دروغ دانست و خطاب به چهره های مشهور گفت: الان زمان آزمون شماست که آب بر آتش بریزید و نگذارید این مسائل گسترده شود.

به گزارش شمس، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی بیان کرد: مبنا و پایه اصلی حوادث اخیری که اتفاق افتاد، خبرهای دروغ بود.

جوانان با اساتید و افراد تحلیلگر گفت و گو کنند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: یکی از خبرگزاری ها پایش کرده است که شبکه های رسانه ای بیگانه در ۲۰ روز اول ۱۷ هزار دروغ مخابره کردند. ابزار اصلی آنها دروغ است و اینها را باور نکنید.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی خطاب به خواص و چهره هایی که مشهور شده اند، گفت: الان زمان آزمون آنهاست که آب بر آتش بریزند و نگذارند این مسائل گسترده شود، چراکه در جامعه نا امنی ایجاد می کند. این موضوعات روزی تمام خواهد شد و شما در آزمون تاریخی قرار دارید، بیایید در کنار هم مشکلات را حل کنیم.

اعتراف لیدرهای بازداشت شده اغتشاشات تکان دهنده است

میرتاج الدینی در خصوص اعترافات لیدرهای اغتشاشات اخیر اظهار کرد: خبرهای تکان دهنده ای از اعترافات بازداشت شدگان وجود دارد که برخی اعتراف کرده اند از ۶، ۵ سال قبل برنامه ریزی کرده بودند، اردو رفته و راه های تخریب را آموزش دیده اند که اینها برنامه ضدیت با نظام است و پشتیبان آنها آمریکا، صهیونیست ها و دولت های مرتجع منطقه هستند.

وی در پایان از رزمایش اقتدارآفرین نیروی زمینی سپاه و قرارگاه عاشورا در منطقه عمومی ارس و مرزهای شمالی و شمال غرب کشور تشکر کرد و گفت: امروز نمایندگان مجلس نیز در حمایت از آنها بیانیه ای امضا کردند.

انتهای پیام /