درخشش کیک‌بوکسینگ‌بازان تبریزی در مسابقات حرفه‌ای ترکیه
درخشش کیک‌بوکسینگ‌بازان تبریزی در مسابقات حرفه‌ای ترکیه
باشگاه فایت کلاب کرال تبریز در مسابقات بین المللی کیک بوکسینگ ترکیه به نتایج درخشانی دست یافت.

به گزارش شمس؛ در این مسابقات که بیست و سوم این ماه در استانبول ترکیه برگزار شد و از شبکه فلش تی وی ترکیه به صورت زنده پخش می‌شد، تیم اعزامی فایت کلاب کرال تبریز تحت هدایت صمید کریم‌پور موفق شد نتایج خیلی خوبی را کسب کند.

در این مسابقات مهران علی‌پور از تیم آرمان تبریز در بخش آماتور موفق به شکست فاتیح ییلدیز حریف ترکیه‌ای خود شد.

پیمان خوشکلام در یکی از جذاب ترین مسابقات با یک بازی زیبا و حساب شده از سد حریف سرشناس خود «اسماعیل اینجی» با نتیجه دو بر یک گذشت و برنده از رینگ خارج شد.

فرهاد جعفرزاده در یک بازی خوب طی سه راند با رای داوران و نتیجه دو بر یک مغلوب «مجاهد سزر» ترکیه‌ای شد.

سعید چهاردولی قهرمان بزرگ و سرشناس ایران علیرغم ارائه مبارزه‌ای خوب و نفس گیر در راند سوم با برخورد سر حریف تورک به پیشانی وی و آسیب دیدگی از ناحیه پیشانی با تصمیم پزشک مسابقات از ادامه مبارزه منع شد و این بازی به نفع «آلپ آرسلان» از ترکیه به اتمام رسید.

امیر خوشکلام قهرمان واکو آسیا به دلیل کناره‌گیری عجیب «معراج گنجه» ترکیه‌ای برنده اعلام شد.

حضور حمزه مرادیان قهرمان ساواته آسیا و جهان در سالن مسابقات در کنار تیم منجر به نتایج مطلوب ورزشکاران ایرانی شد.

همچنین در طول این مسابقات توسط مسئولین برگزارکننده این مسابقات از حمزه مرادیان تکنیکی ترین ساواته کار آسیا در سال ۲۰۲۲ تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است، هدایت و مدیریت تیم اعزامی باشگاه فایت کلاب کرال تبریز به این مسابقات برعهده صمید کریم پور قهرمان سابق کیک بوکسینگ ایران و آسیا بود که اخیرا تیم تحت هدایت وی در مسابقات کشوری نیز با کسب ۵ مدال طلا افتخارآفرینی کرده بودند.

انتهای پیام/