درخشش شبکه سهند در اجلاس فناوری رسانه ملی
درخشش شبکه سهند در اجلاس فناوری رسانه ملی
صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در آیین اختتامیه هجدهمین اجلاس فناوری رسانه برای دومین سال پیاپی، مرکز برتر فنی در بین مراکز 33 گانه رسانه ملی معرفی شد.

به گزارش شمس، در آیین اختتامیه هجدهمین اجلاس فناوری رسانه که عصر چهارشنبه ۶ دی ماه ۱۴۰۰ با حضور دکتر پیمان جبلی رییس سازمان صدا و سیما و معاونان و مدیران ارشد رسانه ملی برگزار شد ،وتندیس ولوح تقدیر مرکز برتر به دکتر صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی اهدا شد.

علاوه بر این عنوان، شبکه سهند توانست تندیس و لوح تقدیر رتبه برتر معاونین فنی مراکز گروه الف و تندیس و لوح تقدیر رتبه برتر پیشرفت، نگهداری و تعمیرات فرستنده های رادیویی گروه الف را از آن خود نماید.

کسب لوح تقدیر و کانديد دريافت تنديس مديريت برتر پشتیبانی فنی مراکز گروه الف، کسب لوح تقدیر و کانديد دريافت تنديس مديريت برتر فناوری اطلاعات مراکز گروه الف، کسب لوح تقدیر و کانديد دريافت تنديس مديريت برتر تعمیرات و نگهداری فرستنده های تلویزیونی و اف ام مراکز گروه الف، کسب لوح تقدیر و کانديد دريافت تنديس مديريت برتر تاسیسات و نگهداری ساختمان مراکز گروه الف و کسب لوح تقدیر و کانديد دريافت تنديس مديريت برتر مونیتورینگ فنی گروه الف از دیگر توفیقات این مرکز در آیین اختتامیه این اجلاس بود.

در آیین اختتامیه این اجلاس که به صورت ارتباط زنده ویدئو کنفرانسی با حضور مدیران کل و مدیران حوزه معاونت فنی ۳۳ مرکز صدا و سیما برگزار شد رئیس سازمان صدا و سیما به همراهی رضا علیدادی معاون توسعه و فناوری رسانه، از چندین طرح نوآورانه رونمایی کرد.

گفتنی است صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در هفدهمین دوره این اجلاس که در سال ۱۳۹۹ برگزار شد توانست لوح تقدیر و تندیس مرکز برتر ؛ و لوح تقدیر و تندیس اجلاس در بخش مرکز برتر در حوزه پیشرفت مدیریت ارتباطات زمینی و ماهواره ای، را از آن خود کند.

انتهای پیام /