دبیری، رییس هیأت تنیس آذربایجان شرقی باقی ماند
دبیری، رییس هیأت تنیس آذربایجان شرقی باقی ماند
شهرام دبیری، با اکثریت آرا به مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست هیأت تنیس آذربایجان شرقی باقی ماند.

به گزارش شمس، مجمع انتخاباتی هیات تنیس آذربایجان شرقی در محل سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و طی آن، شهرام دبیری، با اکثریت آرا به مدت چهار سال دیگر در سمت ریاست هیأت تنیس آذربایجان شرقی باقی ماند.

“ایوب بهتاج” مدیرکل ورزش وجوانان آذربایجان شرقی در این مجمع گفت: بی‌تردید حضور دکتر دبیری در بدنه تنیس استان، بارقه‌های امیدواری را به دنبال خواهد داشت و  مصمم هستم که با نمودارهای فعالیت مثبت، شاهد افق خوبی در تنیس تبریز واستان باشیم.

بهتاج با ارزیابی مثبت برنامه‌های هیات تنیس، طی چهار سال اخیر بیان کرد: استان ما دارای پتانسیل نرم‌افزاری و سخت‌افزاری خوبی در رشته تنیس است و برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مربیان و داوران، از اولویت برنامه‌های رشته تنیس است.

مدیرکل اداره ورزش وجوانان ورئیس مجمع اضافه کرد: توسعه ورزش تنیس استان مرهون تبلیغات مضاعف و کار بیشتر بر روی مسائل فرهنگی است.

شهرام دبیری، رییس هیات تنیس استان آذربایجان شرقی نیز با اشاره به فعالیت گسترده در پویایی ورزش تنیس گفت: از ابتدای شروع به فعالیت در بدنه ورزش تنیس استان، محور کاری این مجموعه، بر اساس پویایی و شکوفایی، اشاعه و گسترش، جذب علاقمندان در کنار توجه ویژه به امر آموزش داوری و مربیگری و مقوله سخت افزاری ترسیم شده بود و با اجرای همین روند، به نتایج ایده‌ال و مقبول دست یافته‌ایم..

دبیری با اشاره به برگزاری چندین کلاس آموزشی برای داوران ومربیان استان و برپایی مدارس تنیس در تمامی مراکز فعال در تبریز، به روند رو به رشد مقوله سخت‌افزاری پرداخت و گفت: درشرایط فعلی و با افزایش تعداد زمین‌های تنیس در تبریز، اقداماتی را در فعال کردن هیات‌های تنیس در شهرستان‌ها انجام داده‌ایم.