دانشگاه تبریز برترین دانشگاه کشور شد
دانشگاه تبریز برترین دانشگاه کشور شد
دانشگاه تبریز در حوزه پژوهش به عنوان برترین دانشگاه کشور انتخاب و معرفی شد.

به گزارش شمس، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز، در گفتگو با خبرنگار مهر، ابراز داشت: دانشگاه تبریز در جشنواره پژوهش و فناوری کشور که معمولاً پژوهش‌های سالانه دانشگاه‌ها را بررسی می‌کند در حوزه ارتباط با صنعت و جامعه، رتبه برتر را کسب کرد.

اصغر عسگری افزود: دانشگاه تبریز در خصوص ارتباط با جامعه استانی و همچنین صنعت استان، بهترین رتبه را در بین دانشگاه‌های کشور کسب کرد که به ارتباط دانشگاه تبریز در خصوص پژوهش و فناوری با صنعت و سند راهبردی استان و طرح‌های صنعتی بر می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه استاد دانشگاه تبریز در بیستمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری به عنوان پژوهشگر برتر کشور انتخاب شد، اظهار داشت: بابک قنبرزاده استاد دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز، در بیستمین جشنواره ملی پژوهش و فناوری که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، عنوان پژوهشگر برتر کشور را در گروه کشاورزی و منابع طبیعی کسب و لوح خود را دریافت کرد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه تبریز تصریح کرد: قنبرزاده، استاد گروه علوم و صنایع غذایی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز است و جزو اساتید دانشگاه تبریز در جمع پژوهشگران یک درصد برتر ایرانی بوده و سوابق درخشانی در کارنامه علمی و پژوهشی خود دارد.