داروی کرونا را یافته‌ام/ می‌توانم تضمین دهم
داروی کرونا را یافته‌ام/ می‌توانم تضمین دهم
قدیر محمدی مدعی شد داروی کرونا را یافته و چندین نفر را با آن درمان کرده است اما دانشگاه علوم پزشکی تبریز نتایج تحقیقات او را بلاتکلیف نگه داشته است.

به گزارش خبرنگار شمس، دکتر قدیر محمدی متخصص طب سنتی در جلسه شورای شهر تبریز ابراز داشت: طب سنتی می‌تواند در درمان کرونا موثر باشد اما تا کنون کسی به این حوزه توجهی نکرده است.

وی افزود: سال ۹۸ که بیماری کرونا همه‌گیر شد، ولی گزارش‌‌‌های مبنی بر وجود این بیماری در سال ۱۳۹۵ نیز وجود دارد. طی مقالاتی که مطالعه کردیم، فهمیدیم چینی‌ها یک دارویی برای کنترل این بیماری پیدا کرده‌اند و چون خود را مقصر شیوع این بیماری می‌دانند، می‌خواهند برای ادای دین خود این تحقیقات و داشته‌ها را در معرض عموم قرار دادند.

این متخصص طب سنتی تاکید کرد: اینها ۵۹ دارو را جمع آوری و پس از بررسی به ۶ دارو رسیدند که می‌توانند برای درمان این بیماری به کار ببرند، سال ۹۸ دارویی ساخته و خدمت آقای استاندار تحویل دادم که قول مساعدت برای تحقق تولید آن دادند، ولی هنوز خبری نشده است.

وی با اشاره به اینکه دارو را به علوم پزشکی داده‌ام، خاطرنشان ساخت: آنان هنوز تاییدیه‌ای ندادند و بلاتکلیف مانده است. حدود ۶۰ نفر با ما کار می‌کنند و و خود آنها و خانواده‌هایشان که این دارو را استفاده کردند، مبتلا نشده‌اند و در عین حال ۵۰۰ نفر در طول یک سال و نیم از این دارو استفاده کردند و مشکلی ندارند.

محمدی با بیان اینکه داروی خیلی ساده و به شکل دمنوش است که پرسنل شهرداری می‌تواند از آن استفاده کند، تصریح کرد: می‌توانم تضمین بدهم که افراد با مصرف این دارو مبتلا نمی‌شوند، ولی اگر مبتلا شدند، سرپایی و دو سه روزه درمان می‌شوند.

متخصص طب سنتی اضافه کرد: مطالعه مرا از بین تمامی‌مطالعات دانشگاهی در مورد کرونا حذف کردند! سوال اینجاست که چین با یک و نیم میلیارد نفر جمعیت چطور بیماری را کنترل کرد؟ آیا واکسن زد؟ آنها چطور توانستند کنترل کنند؟ چرا ما نمی‌توانیم؟ چطور این بیماری به تهران و واشنگتن رسید، ولی به شانگ‌‌‌های نرسید؟ اعتقاد راسخ دارم با طب سنتی میتوانیم به این بیماری غلبه کنیم.

انتهای پیام/