دادستان تبریز: بصیرت مردم توطئه‌های آمریکا را خنثی می‌کند
دادستان تبریز: بصیرت مردم توطئه‌های آمریکا را خنثی می‌کند
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی تبریز با اشاره به حضور گسترده آحاد مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، گفت: بصیرت و هوشیاری ملت ایران توطئه ها و دسیسه های دشمنان به خصوص آمریکای جهانخوار را خنثی می کند.

به گزارش شمس، بابک محبوب علیلو اظهار کرد: همه گیری و فراگیری شعار مرگ بر آمریکا درفضای کشور و آذربایجان نشان دهنده انزجار مردم از سیاست ها و اقدامات خصمانه نظام استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست که این مسیر با صلابت همچنان ادامه دارد.

وی شعار مرگ بر آمریکا را نشانگر پویایی ندای ابراهیمی امام راحل و منویات مقام رهبری در روند حرکت ملت‌های حق طلب و استکبار ستیز دانست.

محبوب علیلو، حوادث تأثیرگذار مربوط به یوم الله ۱۳ آبان را بیانگر وجوه متنوع و متمایزی از تاریخ ضد امریکایی و استکبارستیزی ملت ایران برشمرد که نشان دهنده اهمیت و ارزش راهبردی و تاریخ ساز مصاف بین اسلام  کفر است.

وی تبیین و تحلیل واقع‌ بینانه و آینده‌نگرانه رویارویی جبهه حق و باطل از سوی صاحب نظران در این برهه حساس را قلمداد و اضافه کرد: این موضوع از حساسیت ویژه ای در تاریخ معاصر ایران برخوردار است، به گونه‌ای که باید توجه داشت انگیزه و اراده استکبارستیزی در ملت ایران از دهه های گذشته امروز بیشتر شده است و این به دلیل توالی نیرنگ ها و توطئه ها و خباثت های این رژیم جنایتکار بر علیه ملت های آزاده جهان می باشد.

محبوب علیلو یوم الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را معیار و شاخص مهم و محوری در سنجش پایداری بر هویت گذشته مردم ایران بیان کرد.

وی مقابله هوشمندانه با نقشه‌ها و توطئه‌های جدید آمریکا را نیازمند پایبندی به منطق استوار امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: طی ۴۳ سال گذشته مصاف با استکبار همچنان ادامه داشته و ملت ایران بر اساس آن همچنان شعار مرگ بر امریکا را زنده نگه داشته و موضع اصلی خود در مبارزه بی امان با این جرسومه فساد قرار داده است.

انتهای پیام /