خوش حسابی بازاریان تبریز در پرداخت مالیات
خوش حسابی بازاریان تبریز در پرداخت مالیات
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تعامل منطقی با مودیان و اصناف از اولویت‌های اصلی این اداره کل است، گفت: اصناف و بازاریان تبریز، جزو مودیان خوش حساب هستند.

به گزارش شمس، عیسی اورج زاده روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی هیئت رئیسه اتاق اصناف تبریز، رشد و توسعه بازار تبریز را موجب رونق اقتصادی تبریز و شمال غرب کشور دانست و افزود: از برگزاری جلسات هم اندیشی در راستای رفع مشکلات صاحبان مشاغل استقبال می‌شود.

وی ادامه داد: اصناف و بازاریان تبریز، جزو مودیان خوش حساب هستند و تعامل قانونی و سازنده بسیار نزدیکی بین اداره کل امور مالیاتی و اتاق اصناف وجود دارد.

اورج زاده با تاکید بر اینکه اصناف و بازاریان همواره پیشتاز انجام امور خیریه هستند، اظهار داشت: اصناف و بازاریان تبریز از ظرفیت خوبی در انجام این اموv برخوردار بوده و در مناسبت های ملی و مذهبی حضور فعالی داشته اند.

رئیس اتاق اصناف تبریز نیز در این جلسه با تاکید بر همکاری و تفاهم متقابل اداره کل با اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر کشور، این امر در بهبود شرایط اقتصادی و رونق تولید کمک شایانی خواهد کرد و خوشبختانه همواره بین اتاق اصناف و امور مالیاتی استان، رابطه دوسویه و مثبت برقرار است.

سیدحبیب هاشمی، در این دیدار از تعامل منطقی و قانونی اداره کل امور مالیاتی استان با تشکل های صنفی و اتحادیه ها قدردانی کرد و افزود: این رویکرد منطقی به یقین در پیشبرد اهداف توسعه ای استان و هم چنین تبیین منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای برنامه های اقتصاد مقاومتی، موثر و سازنده خواهد بود.

انتهای پیام/