خودم لیست می‌دهم/ شاهد استارت آپ‌های سیاسی در تبریزیم!
خودم لیست می‌دهم/ شاهد استارت آپ‌های سیاسی در تبریزیم!
کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم گفت: اگر احساس کنم لیست نهایی ائتلاف انقلابی تبریز را با کلک بسته‌اند و عدالت رعایت نشده است، خودم لیست می‌دهم و پا پس نمی‌کشم.

«عزت‌الله جعفری» کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی شمس در پاسخ به این سوال که در کدام لیست‌های انتخاباتی حضور می‌یابد، اظهار داشت: در طول ماه‌های اخیر به‌دعوت دوستان در جلساتی حضور یافتیم و صحبت‌هایی صورت گرفت اما در اصل میثاق نامه‌ای در جبهه انقلاب بسته‌ایم و منتظریم تا ببینیم برادرانمان چه تصمیمی می‌گیرند.

وی تاکید کرد: بنده انتظار دارم جبهه انقلاب افراد انقلابی و نترس را معرفی کند تا واقعاً برای حوزه انتخابیه‌شان کار کنند، نماینده مجلسی که سه چهار دوره در خانه ملت حضور یافته است، دیگر خاصیتی ندارد اما همچنان خود را به آب و آتش می‌زند تا نماینده شود و این از منظر بنده ارزشی ندارد.

مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی با انتقاد از برخی اقدامات ناشایست در انتخاب نیروهای انقلاب تبریز برای انتخابات مجلس یازدهم، اذعان داشت: اگر احساس کنم با عدالت لیست نهایی را بسته‌اند و بنده حذف شده‌ام به میثاق خود عمل می‌کنم اما اگر ببینم کلک زده‌اند و پدرخوانده‌‎ها اعمال نفوذ کرده‌اند، خودم لیست می‌دهم.

وی تصریح کرد: اگر آقایان محبت کنند و نام بنده را هم در لیست ائتلاف جبهه انقلاب بیاورند ممنون‌شان می‌شویم، در غیر اینصورت خودم همراه با ۵ تن از دوستان لیست می‌دهم! همینجا اعلام می‌کنم جعفری عقب نمی‌کشد و خود را در مظان انتخاب قرار می‌دهد و چنانچه رأی نیاورد سکته نمی‌کند.

کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم با بیان اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب آذربایجان‌شرقی خود به میثاق نامه پایبند نماند، توضیح داد: ابتدا با صحبت‌های آقای شاکری امیدوار شدیم و گفتیم الحمدالله با عدالت لیست را می‌بندند اما بعداً دیدیم نه اینگونه نیست.

وی افزود: ما مثل برخی کاندیداها با پول صدها نفر را دور خود جمع نکرده‌ایم تا هنگام رأی‌گیری از مردم در مساجد برای انتخاب نفرات اصلی آدم‌هایمان را آنجا سرریز کنیم به ما رأی دهند و نفری نیز در داخل شورا نداریم تا اماکن رأی‌گیری را همراه با ساعت‌شان لو دهد!

جعفری با اعلام اینکه در جبهه اصلاحات حضور نمی‌یابد اما مانع درج نام خود در لیست‌هایی با رنگ و بوی انقلابی نیست، خاطرنشان ساخت: برخی لیست‌ها استارت آپ‌های سیاسی‌اند و اخیراً بنده را جمعی دعوت کردند که در آن کاندیداهایی از دو جناح حضور داشتند و متعجب شدم.

وی متذکر شد: مجلس زمانی برایم مدینه فاضله است که بتوانم به مردم خدمت کنم و چنانچه منتخب ملت شوم بی‌ رودربایستی چنانچه دیگر نماینده‌های حوزه انتخابیه‌ام رانت‌خواری و دزدی کنند فریاد می‌زنم و با ذکر نامشان موضوع را با مردم در میان می‌گذارم.

پی‌نوشت: این گفت‌وگو قبل از اعلام اسامی ۵ کاندیدای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب ضبط شده است و به زودی مشروح آن منتشر می‌گردد.

انتهای پیام/