خسارت ۲۵ میلیاردی به اموال شهرداری در اغتشاشات/ به جای آبادانی شهر بودجه شهرداری باید صرف خسارات شود
خسارت ۲۵ میلیاردی به اموال شهرداری در اغتشاشات/ به جای آبادانی شهر بودجه شهرداری باید صرف خسارات شود
حجت الاسلام برگی گفت: تا به امروز خسارات وارد شده به اموال شهرداری در حدود ۲۵ میلیارد تومان برآورد شده و این عدد جدا از برخی موارد مانند شیشه ایستگاه‌های بی آرتی است که از تهران خریداری می‌شود.

به گزارش شمس ، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی در خصوص میزان خسارات به اموال شهرداری در حوادث روزهای اخیر اظهار داشت: تا به امروز خسارات وارد شده به اموال شهرداری در حدود ۲۵ میلیارد تومان برآورد شده و این عدد جدا از برخی موارد مانند شیشه ایستگاه‌های بی آرتی است که از تهران خریداری می‌شود و هنوز هزینه آنها برآورد نشده است.

وی ادامه داد: فقط در یکی از مناطق برآورد خسارات حدود ۱۴ میلیارد تومان است و به اموال و ماشین‌های آتشنشانی هم در حدود ۵ میلیارد تومان خسارت وارده شده است.

رئیس شورای شهر تبریز با بیان اینکه خودروهای امدادی مانند ماشین آتشنشانی در تمام دنیا حرمت دارد، گفت: این افراد وحشیگری را به حدی رساندند که حتی به این خودروها هم رحم نکردند.

وی در پاسخ به این سوال که جبران این خسارات در بودجه شهرداری پیشبینی شده یا خیر، عنوان کرد: متاسفانه بودجه‌ای که باید برای آبادانی شهر، خرید اتوبوس و پروژه‌های عمرانی خرج می‌شد حالا باید صرف تخریب اموالی شود که عده‌ای با توحش به آنها آسیب رساندند.

انتهای پیام/