خرید ۶۲ دستگاه مینی‌بوس برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل/وضعیت اتوبوس برخی مسیرها مناسب نیست
خرید ۶۲ دستگاه مینی‌بوس برای نوسازی ناوگان حمل‌ونقل/وضعیت اتوبوس برخی مسیرها مناسب نیست
شهین‌باهر گفت: اعتبار خرید ۶۲ دستگاه مینی بوس صفر کیلومتر بالغ بر ۲۴۸ میلیارد ریال است و با مساعدت شورای اسلامی شهر تبریز این اعتبار تامین شده و جهت خرید مینی بوس های نو تخصیص می یابد

به گزارش شمس، ایرج شهین باهر امروز با اعلام این خبر گفت: در راستای نوسازی ناوگان و توسعه حمل و نقل عمومی، خرید ۶۲ دستگاه مینی بوس در دستور کار شهرداری تبریز قرار گرفت.

وی ادامه داد: قرارداد خرید این تعداد مینی بوس منعقد شده است و با وجود مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه، تمام هزینه خرید این مینی بوس ها از سوی شهرداری تبریز تامین می شود.

شهردار تبریز عنوان کرد: با توجه به مشکلات موجود در حوزه حمل و نقل عمومی و عدم توان خرید اتوبوس، این اقدام در راستای نوسازی ناوگان و توسعه حمل و نقل عمومی صورت گرفته است.

وی اعتبار خرید ۶۲ دستگاه مینی بوس صفر کیلومتر را بالغ بر ۲۴۸ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: با مساعدت شورای اسلامی شهر تبریز این اعتبار تامین شده و جهت خرید مینی بوس های نو تخصیص می یابد.

 شهین باهر گفت: بعضی از خطوط حمل و نقل عمومی از لحاظ مسیر و ظرفیت مسافر، مناسب اتوبوس نیست و مینی بوس می تواند بهترین جایگزین برای اتوبوس در این گونه مسیرها باشد.