خبر خوش برای هواداران تراکتور: طبقه اول ورزشگاه یادگار امام می‌تواند پر شود
خبر خوش برای هواداران تراکتور: طبقه اول ورزشگاه یادگار امام می‌تواند پر شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی اعلام کرد در دیدار روز پنجشنبه تراکتور و پرسپولیس بحث درصد حضور تماشاگران وجود ندارد.

به گزارش شمس، حبیب ستوده‌نژاد در مورد جلسه هماهنگی برگزاری دیدار دو تیم تراکتور و پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به نامه‌ای که سازمان لیگ فوتبال ایران به هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها در مورد بلیط فروشی مسابقات فوتبال ارسال کرده بود، روز گذشته جلسه‌ای در همین خصوص برای برگزاری بازی تراکتور و پرسپولیس در اداره کل ورزش و جوانان استان تشکیل شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با نظر مساعد مسئولان استانی و پیگیری‌های صورت گرفته در حمایت از تراکتور، مشکلات فنی بلیط فروشی دیدار روز پنجشنبه این تیم مقابل پرسپولیس رفع شد و دیدار دو تیم با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. البته نواقصاتی در طبقه دوم ورزشگاه یادگار امام ره تبریز وجود دارد و ازاین‌رو بلیط فروشی تنها برای طبقه اول این ورزشگاه انجام می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در پاسخ به این سوال که در دیدار تراکتور و پرسپولیس چند درصد از ظرفیت ورزشگاه ۷۰ هزار نفری یادگار امام ره تبریز در اختیار تماشاگران قرار خواهد گرفت، گفت: بحث درصد وجود ندارد و به اندازه گنجایش طبقه اول ورزشگاه بلیط فروشی می‌شود. مقرر است بلیط فروشی مسابقه از عصر امروز شروع شود که فقط به صورت اینترنتی و با رعایت شرایط مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا خواهد بود.

ستوده‌نژاد ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله که با کسب نتیجه پیروزی وضعیت تیم تراکتور در جدول لیگ برتر تثبیت خواهد شد. برای تیم جوانان تراکتور در دیدار برگشت فینال لیگ برتر جوانان که فردا (چهارشنبه) برگزار خواهد شد هم آرزوی موفقیت دارم. مطمئنم که با قهرمانی این تیم، تیم بزرگسالان روحیه خوبی برای بازی روز پنجشنبه خواهد گرفت.

وی راجع به برنامه‌های فرهنگی دیدار تراکتور و پرسپولیس بیان داشت: برنامه‌هایی برای این دیدار در نظر گرفته شده است که با همفکری اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان پیش از شروع مسابقه دو تیم اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول در خاتمه با اعلام این خبر که درهای ورزشگاه یادگار امام ره تبریز روز پنجشنبه از ساعت ۱۷ به روی تماشاگران گشوده خواهد شد، افزود: خواهش ما از هواداران این است که حتما از طریق سامانه فروش بلیط الکترونیکی باشگاه تراکتور به نشانی اینترنتی ticket.tractor-club.com نسبت به تهیه بلیط اقدام نمایند چراکه در ورزشگاه بلیط فروشی نمی‌شود و از ورود افراد بدون بلیط جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/