حمایت شرکت مس از تیم های آذربایجان جزء مطالبات به حق است
حمایت شرکت مس از تیم های آذربایجان جزء مطالبات به حق است
علیرضا منادی با بیان اینکه مسئله واگذاری به بهترین شکل پیش می‌رود و درحال نهایی شدن است افزود کلیات واگذاری تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی به شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور نمایندگان آذربایجان‌شرقی به توافق نهایی رسیده است که شرکت ملی صنایع مس ایران برای حمایت از تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی بایستی فرآیند قانونی و کارشناسی را طی کند.

به گزارش شمس، علیرضا منادی اظهار کرد: با توجه به حمایت‌هایی که از تیم‌های‌ کرمانی می‌شود، این حق مردم آذربایجان است که در اینجا نیز متناسب با شان مردم و درآمدهایی که وجود دارد از تیم‌ها پشتیبانی شود، قطعاً پتانسیل و راندمان هر کدام از دو تیم تراکتور یا ماشین‌سازی از ۱۷ تیم مس در کرمان بالاتر است.

وی افزود: آنچه نمایندگان استان به عنوان یکی از مطالبات به‌حق مردم دنبال می‌کنند برخورداری ورزش استان و تیم پرهوادار تراکتور از حمایت‌های لازم از محل درآمدهای صنایع و معادن ملی و استانی است.

منادی تاکید کرد: چیزی فراتر از حق استان مطالبه نکرده‌ایم، خداراشکر آذربایجان به حدی غنی است که نیازی به منابع کرمان ندارد، حمایت شرکت مس از تیم های آذربایجان جزء مطالبات به حق است.

انتهای پیام /