حل مشکل آنتن‌دهی موبایل در اتوبان تبریز-سهند
حل مشکل آنتن‌دهی موبایل در اتوبان تبریز-سهند
فرماندار شهرستان اسکو از تامین اعتبار لازم و آغاز عملیات اجرایی سایت بی تی اس در مسیر اتوبان تبریز سهند برای حل مشکل آنتن همراه خبر داد.

به گزارش شمس، حسین فیروزی عصر امروز  به همراه رئیس مخابرات شهرستان اسکو در بازدید از عملیات  آغاز بتن‌ریزی پی جهت احداث سایت بی تی اس در مسیر اتوبان تبریز سهند اظهار کرد: با توجه به کوهستانی بودن مسیر اتوبان تبریز سهند و مشکل عدم پوشش آنتن تلفن همراه در برخی نقاط  و همچنین تردد ساکنان شهرهای سهند، اسکو و گردشگران روستای تاریخی کندوان از این مسیر، نیاز به تقویت و رفع این مشکل از مطالبات اصلی مردم شهرستان اسکو بود که با پیگیری‌های انجام گرفته از شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی هزینه مورد نیاز برای احداث دکل مخابراتی بی تی اس در این اتوبان تامین اعتبار شد.

فرماندار اسکو گفت: کل مسیر ۲۰ کیلومتری اتوبان تبریز- سهند حدود ۵۰ درصد پوشش تلفن همراه داشت و ۱۰ کیلومتر اول آن از سمت تبریز دچار مشکل بود که با احداث دکل ۶۰ متری در کیلومتر ۴ این آزادراه و بهره‌برداری از  آن در طی ماه‌های آینده مشکل عدم خط‌دهی تلفن همراه رفع خواهد شد.

 رئیس اداره مخابرات شهرستان اسکو هم تصریح کرد: برای اجرای این طرح ۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران منطقه آذربایجان‌شرقی هزینه می‌شود.

وی افزود: دکل ۶۰ متری مذکور مرتفع‌ترین دکل مخابراتی می‌باشد که بر روی تپه‌ای با ارتفاع ۲۰متر نصب می‌شود.

انتهای پیام/