حضور چشم‌گیر دانش‌آموزان تبریزی در نماز جمعه/ جوانان همواره در اولویت های اول حجت‌الاسلام آل‌هاشم بوده است
حضور چشم‌گیر دانش‌آموزان تبریزی در نماز جمعه/ جوانان همواره در اولویت های اول حجت‌الاسلام آل‌هاشم بوده است
وزیر آموزش و پرورش صبح امروز با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش شمس، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در این دیدار اظهار داشت: نقش آموزش و پرورش در تحقق اهداف و آرمان های اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تعیین کننده است.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: کارهای بسیار موثری در این حوزه انجام شده بخصوص در کنکور و کسب رتبه های تک رقمی،  برای دانش آموزان ارج و منزلت قائل شده است و در برنامه های متعدد از جمله نماز جمعه از ایشان تجلیل شده است.

وی تاکید کرد که استان آذربایجان شرقی در برنامه های متعدد آموزش و پرورش سرآمد است و در بحث نمازخانه سازی و تربیت انسانهای قرآنی  سرآمد است.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: در تشکل های استان از جمله بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و اتحادیه ها، نیروهای ارزشی و کار بلد و دلسوزی در حوزه آموزش و پرورش مشغول هستند.

حجت الاسلام آل هاشم ابراز داشت: به برکت تربیت درست اسلامی در آموزش و پرورش حضور دانش آموزان در نماز جمعه بسیار چشم گیر است.

وی گفت: در برنامه های متعدد نماز جمعه از ظرفیت دانش آموزی استفاده میشود که این همدلی مرهون تلاشهای مسئولین دستگاه تعلیم و تربیت و سایر مسئولین استانی است.

عابدین خرم در دیدار وزیر آموزش و پرورش با نماینده ولی فقیه به برگزاری اجلاسیه نماز به میزبانی استان خبر داد و گفت: همه اقدامات از قبل با حمایت های نماینده ولی فقیه آغاز شده و استقبال خیلی خوبی از مردم را شاهد بوده ایم.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه جوانان در اولویت های اول حجت الاسلام آل هاشم بوده است، افزود: دیگر اشخاص جامعه نیز مورد توجه بوده است و مشارکت جمعی افراد جامعه در نمازجمعه مرکز وحدت تمامی مردم در این مرکز بوده است.

خرم اظهار داشت: ما در ابعاد مختلف فرهنگی، ایثار و شهادت و اخلاص یک جهش بلندی را شاهد هستیم و این می تواند بعنوان الگو در جامعه ایرانی اسلامی منتشر شود.

انتهای پیام/