حضور پررنگ «تلاش خودرو» در نمایشگاه خودرو تبریز
حضور پررنگ «تلاش خودرو» در نمایشگاه خودرو تبریز
شرکت «تلاش‌خودرو» در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز، توانمندی‌های خود در حوزه فروش خودرو را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار شمس، شرکت «تلاش‌خودرو ایرانیان»، در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته تبریز، توانمندی‌های خود در حوزه فروش خودرو را به نمایش می‌گذارد.

گروه بهمن از خودروسازهایی می باشد که تلاش خودرو نمایندگی محصولات سواری این خودروساز را دارد. گروه بهمن با مجموعه محصولات در حوزه خودروهای سواری، تجاری و کشنده در نمایشگاه خودرو تبریز حاضر شده است، از پیکاپ جدید ZX Auto G9 در این نمایشگاه رونمایی می‌کند.

همچنین؛ از دیگر محصولات سواری عرضه شده گروه خودروسازی بهمن موتور در این نمایشگاه، می‌توان به خودروهای ریسپکت، دیگنیتی، فیدلیتی و … اشاره کرد که در معرض نمایش عموم قرار گرفته است.

از محصولات کشنده FAW گروه بهمن نیز که در این نمایشگاه عرضه شده است؛ می‌توان به فورس ۶ تنی با کاربری جمع‌آوری زباله اشاره کرد. 

نمایندگی آرین دیزل جک موتورز، نیز از دیگر برندهایی هایی می باشد که شرکت تلاش خودرو نمایندگی این برند را دارد .  آرین دیزل با کامیونت‌ ۶ تن N60، کامیونت ۸/۵ تن N85 و کامیونت ۹ تن N90 در این نمایشگاه حضور یافته است.

گفتی است؛ این شرکت از کشنده شاکمن۵۲۰ خود در این نمایشگاه رونمایی کرده است که از این محصول جدید به عنوان قوی ترین کامیون کشنده چینی در ایران یاد می‌شود.

همچنین شرکت آرین موتور با خودروی لاماری ایما در این نمایشگاه حضور یافته است که شهروندان تبریزی می‌توانند از این خودرو نیز بازدید بفرمایند. و تلاش خودرو نمایندگی کد ۲۱۰۳ این خودروساز می باشد

شرکت تلاش خودرو از ۱۳ الی ۱۶ دی‌ماه در سالن استاد شهریار، نمایشگاه های بین المللی تبریز پذیرای بازدید کنندگان و علاقه مندان در این نمایشگاه خواهد بود.

انتهای پیام /