موج تغییر فرمانداران آذربایجان‌شرقی در راه است/ حضور مستمر بین مردم، از ویژگی‌های مدیران دولت سیزدهم
موج تغییر فرمانداران آذربایجان‌شرقی در راه است/ حضور مستمر بین مردم، از ویژگی‌های مدیران دولت سیزدهم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: جابه‌جایی مدیران در دولت‌ها امری عادی بوده و امسال در برخی شهرستان‌ها تغییراتی انجام خواهد گرفت.

به گزارش شمس، تراب محمدی عصر امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان شبستر، اظهار کرد: از خصوصیات مدیران دولت سیزدهم حضور مستمر بین مردم است و نباید میزهای مدیریت بین مدیران و مردم فاصله بیاندازد ولی قضاوت امر با مردم است که هرکس از منظر خود به خدمات مدیران نگاه می کند.

وی با بیان اینکه تعیین فرمانداران جدید با دید کارآیی و مردمی بودن انتخاب می شوند،  تجربه و تخصص را از اصول انتصاب فرمانداران در استان برشمرد و افزود: شان مدیران دولت سیزدهم تنهاخدمت به مردم است و چون دولت درصدد حل مشکلات معیشتی مردم است نمایندگان دولت در شهرستان ها با این دیدگاه منصوب می شوند.

محمدی عدالت محوری را یکی از خصوصیات مهم و بارز دولت فعلی دانست و یادآوری کرد: بر همین اساس باید مدیران و مسئولان دارای انضباط مالی و اداری بوده و با نفی روابط ناسالم اداری بر رفع نیازهای شهروندان همت کنند.

وی با اشاره به ظرفیت های فرهنگی شبستر، ادامه داد: در قضییه مسائل امنیتی شهرستان شبستر از مناطق امن استان بوده که در ناآرامی های سال گذشته و آشوب ها از شهرستان های با آرامش و دارای کمترین اتفاقات بود.

محمدی اضافه کرد: دشمنان نظام همواره در تلاش هستند تا با ایجاد ناامنی در کشور به دستاوردهای این نظام و اعتماد مردم آسیب برسانند لذا ضمن آگاهی و بصیرت به مسائل باید در خنثی کردن دسیسه های آنان که به صورت ترکیبی و هدایت شده از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد تلاش کنیم.

در این مراسم محمد مطهری به عنوان فرماندار شهرستان شبستر معرفی و از خدمات ایوب دهقان قدردانی شد.

پایان پیام/