حرم مطهر شهدای گمنام پارک شمیم پایداری تبریز مرکز تجمع هیئات حسینی می‌شود
حرم مطهر شهدای گمنام پارک شمیم پایداری تبریز مرکز تجمع هیئات حسینی می‌شود
سردار عباسقلیزاده» گفت: قضد داریم حرم مطهر شهدای گمنام مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی را تبدیل به مرکز تجمع هیئات مذهبی و برگزاری مراسمات مختلف کنیم.

به گزارش شمس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلیزاده» ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از حرم مطهر شهدای گمنام مرکز فرهنگی دفاع مقدس آذربایجان شرقی اظهار داشت: در حال حاضر اولویت ما تکمیل موزه دفاع مقدس و تجهیز آن متناسب با شأن شهدا و ایثارگران است.

وی با تقدیر از همکاری شهرداری تبریز در تکمیل پروژه و زحمات شبانه‌روزی موسسه عاشورا به‌عنوان مجری طرح خاطرنشان کرد: پروژه‌ای که امروز شاهد افتتاح آن هستیم حاصل زحمات مدیران گذشته اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه مقدمات آغاز کارهای تکمیلی در موزه دفاع مقدس آذربایجان شرقی آماده است، ابراز داشت: برای تکمیل محتوا نیازمند گام بسیجی‌واریم.

وی با اشاره به بیست و پنجمین سال کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی دفاع مقدس تصریح کرد: برای تکمیل ۱۰۰ درصدی پروژه و محتوای آن نیازمند همت جمعی هستیم تا بیش از این شرمنده شهدا نشویم.

عباسقلیزاده در پایان سخنان خود از تمامی هیئات مذهبی و حسینی خواست در طول سال مراسم‌هایشان را در حرم مطهر شهدای گمنام مرکز فرهنگی دفاع‌مقدس آذربایجان شرقی برگزار و این محل را به مرکز تجمع عاشقان اهل بیت (ع)، پیشکسوتان و رزمندگان دوران دفاع مقدس تبدیل کنند.

انتهای پیام/