جهاد دانشگاهی مولود انقلاب است که در بستر دانشگاه توسعه یافته است
جهاد دانشگاهی مولود انقلاب است که در بستر دانشگاه توسعه یافته است
رئیس دانشگاه تبریز ضمن تبریک صمیمانه انتصاب سرپرست جدید سازمان جهاددانشگاهی استان برای ایشان آرزوی موفقیت کرد و گفت: جهاددانشگاهی مولود انقلاب است که در بستر دانشگاه رشد و توسعه یافته است و اکنون به فرزند بالغی تبدیل شده که جامعه در بخش‌های مختلف از خدمات این نهاد علمی و انقلابی بهره مند است.

به گزارش شمس، دکتر صفر نصراله زاده، روز دوشنبه، ۱۸ مهرماه، در دیدار با سرپرست جدید جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی به استفاده از ظرفیت نخبگان دانشگاه تبریز در برنامه های نوع آوری جهاد دانشگاهی وهمچنین استفاده از ظرفیت مدیران خود سازمان جهاد دانشگاهی استان در جهت رشدو توسعه همه جانبه جهاد دانشگاهی استان تاکید کرد.

وی افزود: جهاددانشگاهی باید به دنبال کارهای خارق العاده باشد تا بتواند عقب ماندگی های جامعه در حوزه‌های مختلف را جبران نماید و اگر بخواهد در این مسیر حرکت کند چاره ای جز استفاده مفید از نظرات متخصصین و نخبگان دانشگاهی بخصوص دانشگاه تبریز به جهت مجاورت، ندارد.

رئیس دانشگاه تبریز، همچنین با اشاره به ساختار نهادی جهاددانشگاهی اظهار کرد: ساختار اداری صرف در جهاددانشگاهی نمی تواند موفق باشد و برای موفقیت در این نهاد باید ساختار چابک و منطقی داشته باشید تا بتوانید در مسائل مختلف سریع عمل کنید تا در جهت نوآوری و شتاب علم و فناوری در رسیدن به جایگاه شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی عمل نمایید.

دکتر نصراله زاده همچنین نسبت به تقویت جهاددانشگاهی از جهات مختلف و رسیدگی به مشکلات فضای فیزیکی تاکید کرد و در این راستا قول مساعد همکاری داد.

مهندس علی اصغر فاتحی فر، سرپرست سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی  نیز در این دیداربا توجه به تاکید رئیس جهاددانشگاهی کشور مبنی بر اینکه جهاددانشگاهی باید به عنوان زیست بوم فناوری کشور باشد، اظهار کرد: جهاددانشگاهی استان باید از ظرفیت های علمی و نخبگان دانشگاه تبریز در حوزه فناوری و نوآوری به شکل مطلوبی استفاده نماید.

وی افزود: جهاددانشگاهی به عنوان یک مجموعه علمی و انقلابی قدردان دانشگاه تبریز است و همواره این مجموعه را از جهات مختلف یاری رسانده است و نهاد انقلابی جهاددانشگاهی همواره در گذشته و حال دانشگاه تبریز را به عنوان بزرگترین حامی  خود می داند.

وی ضمن اعلام همکاری سازمان جهاددانشگاهی استان با دانشگاه تبریز در حوزه های مختلف افزود: جهاددانشگاهی می تواند همراه  دانشگاه تبریز در رصد و پایش مسائل مختلف اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به عنوان اتاق فکر عمل نمایند.

در این دیدار طرفین نسبت به تعامل و همکاریهای مشترک بین دو مجموعه تاکید کردند.

 

انتهای پیام/