جلب رضایت شهروندان مهمترین هدف شهرداری است
جلب رضایت شهروندان مهمترین هدف شهرداری است
حاجی زاده جلب رضایت شهروندان را هدف مهم شهرداری دانست.

به گزارش شمس، سعید حاجی زاده با اشاره به نتایج مثبت نظرسنجی های اخیر منتشر شده در برخی رسانه ها گفت: نتایج این نظرسنجی ها، هرچند هم از اعتبار علمی کافی برخوردار نباشد اما خادمان شهرداری را برای خدمت هر چه بیشتر به شهروندان و جلب رضایت و خشنودی آنان مصمم تر می کند.

وی افزود: علیرغم بدهی ها و مشکلات اقتصادی و مالی که گریبانگیر شهرداری هاست، شهرداری تبریز در ماههای اخیر سعی بر آن داشته است با اولویت سنجی، به رسالت خویش عمل نموده و با ارائه خدمات بهینه به شهروندان در حوزه ها و مناطق مختلف، پیشرو باشد.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز خاطر نشان کرد: رعایت حقوق شهروندی و پایبندی به مسئولیت های اجتماعی، بخشی از اهداف شهرداری است که نقطه نظرات، پیشنهادها و انتقادات سازنده شهروندان می تواند مسیر نیل به هدف و خدمت رسانی هر چه بهتر را به همشهریان فهیم هموار نماید.

وی با اشاره به آموزه های اسلامی ” من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق” اظهارداشت: لازم می دانم از همکاری ها و مشارکت شهروندان عزیز در امورات شهری و حفظ محیط زیست سالم تشکر کنم و امیدواریم همچنان با انعکاس دیدگاههای خود، تلاش گران شهرداری تبریز را در ارتقاء خدمات مطلوب و افزایش راندمان کار یاری نموده و قوت قلب بیشتر برای همکاران ما باشند.

حاجی زاده تصریح نمود: با ایجاد کانال های ارتباطی موثر همواره در تلاش هستیم نقطه نظرات مخاطبان خود را جلب و بعنوان شهرداری پاسخگو در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و نیازهای شهری اقدام نماییم، در همین راستا به رغم  افزایش چند برابری هزینه های خدماتی و عمرانی، تامین قیر و ساماندهی و کیفی سازی آسفالت خیابانهای شهری که یکی از دغدغه های اصلی شهروندان عزیز است، با شتاب بیشتری شروع شده است و ادامه دارد.