جلب اعتماد عمومی با تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام/ به وعده‌هایمان عمل کنیم
جلب اعتماد عمومی با تکمیل پروژه‌های نیمه‌ تمام/ به وعده‌هایمان عمل کنیم
عضو شورای شهر تبریز گفت: به تاخیر افتادن تکمیل پروژه‌ها، منجر به نارضایتی مردم در گذشته شده که اگر ما به وعده‌هایمان عمل کنیم طبیعتا با اعتماد مردم مواجه خواهیم شد.

به گزارش شمس، روح‌الله رشیدی صبح امروز در سی و ششمین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک اظهار کرد: مقوله تقاطع های غیر هم سطح را در شورای ششم به قدر وسع تعقیب کردیم و از نزدیک در جریان تمامی آنها قرار گرفته‎ایم.

وی افزود: به تاخیر افتادن تکمیل پروژه‌ها، منجر به نارضایتی مردم در گذشته شده که اگر ما به وعده هایمان عمل کنیم طبیعتا با اعتماد مردم مواجه خواهیم شد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اعتمادسازی، سرمایه ای برای تداوم فعالیت مان بوده که با محقق کردن وعده‌ها می‌توان آن را تقویت کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: تمامی پروژه های عمرانی بعد از اتمام، یک باقی الصالحات برای شهر بوده که لازم است مستندات تمامی آن ها تکمیل و ثبت و ضبط شود.

رشیدی در بخشی هم تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک موجود در محدوده تقاطع ارتش و شهید فروزنده واقعا آزاد دهنده است، که لازم است تعدیلی در خصوص ترافیک صورت گیرد.

فریدون بابایی اقدم، دبیر کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این جلسه اظهار کرد: ای کاش این پروژه ها مطرح نمی شدند، با وجود مخالفت‌ها در آن زمان یک سری اقداماتی صورت گرفت که مطلوب نبود.

وی در ادامه سخنان خود ابراز داشت: قطع گسترده اشجار و ترافیک دو معضل اصلی در پروژه ارتش بود که باید این اتفاقات رخ نمی داد.

بابایی اقدم گفت: متاسفانه شهرداران وقت به هنگامی که طرحی در ذهن خود دارد تاکید بر اجرای آن می کند و عملیات را شروع کرده و گاها آنها را نیمه تمام رها می کنند که این موضوع بسیار ناراحت کننده است.

دبیر کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز در بخشی از سخنان خود مطرح کرد: با این همه مشکل تمامی عزیزان اکنون در حال فعالیت بوده ومی خواهند پروژه ها را به اتمام برسانند.

وی افزود: خوشبختانه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز دارای ظرفیت بسیاری بوده که مدیران شهری می توانند از توان و نظرات کارشناسان نسبت به آینده نگری پروژه ها استفاده کنند.

بابایی‌اقدم خاطرنشان کرد: به شخصه فارغ از موضوع سازه نسبت به بحث نمای پروژه ها حساسیت ویژه دارم، آیا برای این امر تمهیداتی در نظر گرفته شده است.

علی نوای باغبان، عضو کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز هم در این جلسه عنوان کرد: همواره موضوع مشاور نمودار در پروژه‌ها مطرح می شود ولی تاکنون به آنها نگفتیم بیایند و پاسخگوی جریانات باشند.

گفتنی است در سی و ششمین جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز مدیران مجموعه های ذیربط شهرداری در خصوص آخرین وضعیت تقاطع های غیر همسطح گزارشی ارائه دادند.

انتهای پیام/