جزئیات عرضه میوه شب عید و کالاهای رمضانیه در آذربایجان‌شرقی
جزئیات عرضه میوه شب عید و کالاهای رمضانیه در آذربایجان‌شرقی
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: از بیستم اسفند ماه همزمان با میوه شب عید عرضه کالاهای رمضانیه نیز آغاز خواهد شد.

به گزارش شمس، اکبر فتحی در گفت و گو با خبرنگاران در ارتباط با مدیریت و تنظیم بازار میوه شب عید اظهار کرد: امسال بر اساس رهنمودهای استاندار محترم و تلاقی عید نوروز با ماه مبارک رمضان، تنظیم بازار محدود به میوه شب عید نبوده و کالاهای دیگری نیز عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: میوه شب عید امسال که شامل میوه پرتقال  و سیب است که توسط مباشر مدنظر، تامین و نخوه عرضه آن توسط شهرداری کلانشهر تبریز مشخص شده است و به امید خدا در بیست نقطه شهرستان تبریز و به تبع در شهرستان ها توزیع صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان در ارتباط با دیگر کالاها که تحت عنوان کالاهای رمضانیه مشخص شده اند، گفت: این کالاها شامل شکر، تخم مرغ، مرغ منجمد و گوشت قرمز منجمد است که ان شاءالله از بیستم اسفند ماه همزمان با میوه شب عید عرضه خواهد شد.

فتحی با بیان اینکه نگرانی برای تأمین کالاهای ضروری شب عید و ماه مبارک رمضان وجود ندارد تاکید نمود: خوشبختانه از بابت تامین این کالاها هیچ مشکلی وجود ندارد و به اندازه کافی در این ایام توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه فرآیندهای اجرایی دو قلم کالا شامل پرتقال و سیب انجام شده و خرید توسط مباشر مربوطه انجام و اکنون در سردخانه‌ها نگهداری می‌شوند خاطرنشان کرد: طبق مذاکرات انجام شده با شهرداری تبریز، ۲۰ نقطه از شهر را برای عرضه در نظر گرفته‌ایم که از ۲۰ اسفند ماه توزیع آغاز می‌شود.

انتهای پیام/