جزئیات تشییع پیکر ۶ شهید گمنام در آذربایجان‌شرقی اعلام شد
جزئیات تشییع پیکر ۶ شهید گمنام در آذربایجان‌شرقی اعلام شد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی جزئیات تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر ۶ شهید گمنام در استان را اعلام کرد.

امیر دریادار رضا عباسی، در گفت‌وگو با خبرنگاران، در تشریح جزئیات تشییع و خاکسپاری پیکرهای مطهر ۶ شهید گمنام در استان، گفت: مراسم تشییع این شهدای والامقام روز سه‌شنبه ۶ دی‌ماه ساعت ۱۰ از میدان شهدا به‌سمت میدان ساعت تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه تبریز سخنرانی خواهند کرد. پیکر مطهر یک شهید گمنام در محوطه استانداری آذربایجان‌شرقی و یک شهید گمنام دیگر نیز در پارک مفاخر تبریز به خاک سپرده می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، گفت: همچنین پیکر دو شهید گمنام دیگر نیز روز سه‌شنبه ۶ دی‌ماه در شهرستان‌های ورزقان و ملکان تشییه و به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: روز چهارشنبه ۷ دی‌ماه نیز مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر و منور سه تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در شرکت تراکتورسازی، پالایشگاه نفت تبریز و دانشگاه فرهنگیان علامه امینی واحد برادران برگزار می‌شود. روز دوشنبه ۱۲ دی‌ماه نیز مراسم تشییع و تدفین یک شهید گمنام در شرکت پتروشیمی تبریز انجام می‌شود.

عباسی، گفت: از عموم مردم غیور و شهید پرور استان، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، دانش‌آموزان و دانشجویان و جوانان عزیز دعوت می‌شود تا در مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای گرانقدر شرکت کنند.

انتهای پیام /