جزئیات بیشتر از مردی که همسر و پسرش را به گروگان گرفت
جزئیات بیشتر از مردی که همسر و پسرش را به گروگان گرفت
جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: حادثه گروگانگیری در یکی از محلات حاشیه ای تبریز با حضور به موقع پلیس بدون هیچ اتفاق ناگواری پایان یافت.

به گزارش شمس، علی محمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت چهار  بامداد طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر اینکه برادر وی  چهار نفر  از اعضای خانواده خود  شامل پدر، مادر  و همسر و پسرش را  در منزلشان گروگان  گرفته  و با سلاح گرم آنها را تهدید به مرگ می کند که بلافاصله پلیس در محل حاضر شد.

وی افزود: با اقدامات فنی و عملیاتی پیچیده پلیسی با حضور جانشین انتظامی استان و فرمانده یگان ویژه استان و رئیس پلیس امنیت عمومی استان و فرمانده انتظامی شهرستان تبریز و با استفاده از ظرفیت مشاورین پلیس و انجام مشاوره های لازم و همچنین استفاده از ظرفیت سایر دستگاههای امدادی و با هماهنگی های  به عمل آمده فرد گروگانگیر پدر و مادرش را رها ولی پسر و همسر خود را نگهداشت که با میانجیگیری و صحبت های  پلیس فرد گروگانگیر مجاب و سلاح را تحویل و خود را نیز تسلیم کرد.

محمدی با بیان اینکه از نامبرده یک قبضه کلت کمری، تعداد ۱۱ تیر جنگی و یک عدد پوکه  به همراه ۲ تیغه خشاب نیز کشف شد،گفت: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی وارد نشد و متهم نیز با تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/