جریان بی‌غیرت شیرازی چرا از حرم حضرت زینب(س) دفاع نکرد؟/ با شکستن درب حرم حضرت معصومه(س) تاریخ را تکرار کردند
جریان بی‌غیرت شیرازی چرا از حرم حضرت زینب(س) دفاع نکرد؟/ با شکستن درب حرم حضرت معصومه(س) تاریخ را تکرار کردند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اگر جریان صادق شیرازی نگران حرم است چرا در برابر داعشی‌ها با بی‌غیرتی نشست و نگاه کرد و برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) دست به کار نشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «رسول برگی» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس با اشاره به هتک حرمت حرم ائمه‌ی معصوم توسط جریان وابسته به تشیع انگلیسی، اظهار داشت: از قرن‌ها قبل ما شاهد تفکری بودیم که اکنون به صورت سیستماتیک حجتیه نامیده می‌شود، سردمداران حجتیه می‌گویند قبل از ظهور مهدی موعود(عج) هر حکومت و علمی که برپا شود باطل است و ما نباید به قوانین وضع شده توسط آنان پایبند باشیم و برخلاف آن عمل کنیم.

وی افزود: منظور حجتیه از حکومت نیز شاهنشاهی و آریایی نیست بلکه مشخصاً با حکومت اسلامی عناد دارند؛ این تفکر شوم و خارج از عرف از ابتدا مقابل نظام اسلامی ایستاده است و قبل از انقلاب نیز وقتی حضرت امام خمینی(ره) فرمودند به‌خاطر شهدای پانزده خرداد خیابان‌ها را نیمه شعبان تزئین نکنید، حجتیه تعمداً برای آنکه مقابل حرف امام بایستد با تامین منابع مالی توسط ساواک خیابان‌ها را تزئین کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه زمانی محمود حلبی این جریان را سردمداری می‌کرد و آنان به‌صورت مخفیانه برخی اقدامات را انجام می‌دادند، خاطرنشان کرد: این اواخر جریان تشیع لندنی به‌واسطه‌ی صادق شیرازی بار دیگر به صورت سیستماتیک این تفکر را احیاء کرده و در برابر نظام جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و برای آنکه عناد خود را به‌نمایش بگذارند وقتی رهبر انقلاب حکم ولایتی می‌دهد قمه‌زنی را ممنوع می‌کند آنان جوانان را تحریک به خودزنی با تیغ و زنجیر می‌کنند.

وی ادامه داد:خرافه‌پرستی از دیگر ویژگی‌های این جریان متغن و مفسد است، آنان برخی عزاداری‌ها را انجام می‌دهند که هیچ‌گونه مبنای فقهی و شرعی ندارد و به‌عنوان نمونه می‌گویند برای آنکه بدانید حضرت رقیه چه مصیبت‌هایی کشیده است در هیئات روی تیغ راه می‌روند و یا می‌گویند با هر آهنگی سینه بزنید و روضه بخوانید قبول است چراکه می‌خواهند حرمت اهل بیت(ع) را بشکنند و مقابل فتوای ولی فقیه بایستند.

خطیب تبریزی جریان صادق شیرازی را غده‌ی سرطانی هنجارشکن خواند و تصریح کرد: برای کسانی که مقابل حرم مطهر حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) جمع شدند حرم مهم نیست که اگر بود زمانی که حرم حضرت زینب(س) و امام حسین(ع) به خطر افتاد آن موقع به عنوان مدافع حرم حاضر می‌شدند اما این کار را نکردند.

وی افزود: برای حفظ سلامتی مردم مدتی کوتاه حرم‌های مطهر جهت جلوگیری از اجتماع تعطیل شده‌اند، ما هم می‌گوییم حرم مطهر دارالشفاء است اما قرار نیست در برابر مقدرات الهی صرفاً به ائمه متوسل شویم و توصیه‌های بهداشتی را کنار بگذاریم؛ مگر حضرت امام رضا(ع) خود به واسطه‌ی زهر به شهادت نرسید؟ پس چرا برخلاف مقدرات با یک اعجاز الهی زهر را تبدیل به شربت نکرد؟ اگر قرار است مردم در حرم مطهر معصومین به واسطه رفت و آمد به بیماری مبتلا نشوند پس چرا ائمه معصوم خود در طول زندگی بیمار شده‌اند و طبیب برایشان دارو تجویز کرده است؟ امام رضا(ع) خود طب‌الرضا داشت و برای درمان بیماری‌ها به مردم توصیه‌های پزشکی می‌کرد.

برگی با اشاره به حضور مدافعان اهل سنت برای دفاع از حرمین معصومین، توضیح داد: زمانی که داعش به قصد تخریب حرم شریفین وارد عمل شد مدافعان حرم شیعه و سنی مقابل تکفیری‌ها ایستادند و اما جریان بی‌غیرت صادق شیرازی فقط نگاه کرد و شعار داد و گاهاً به قصد ایجاد تفرقه به سنی مذهب‌ها نیز اهانت کرد.

وی متذکر شد: اگر جریان شیرازی از بین نرود و دادگاه روحانیت با مرجع خودخوانده صادق شیرازی برخورد شدید و قاطعی ننماید این غده متعفن و عفونی جامعه را فرا می‌گیرد ولو شاید برخورد با این گروه چند روزی سر و صدا به پا کند اما مهم نیست؛ ما قبل از اینها خلق مسلمان و جریان منتظری را پشت سر گذاشته‌ایم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی به سکوت جریان شیرازی در برابر حمله و تجاوز رژیم صدام به خاک ایران اسلامی اشاره و عنوان کرد: مگر همین جریان اخیراً به شهدای ۸ سال دفاع مقدس و مدافعین حرم اهانت نکرد؟ اینها که مدعی احیاگری اربعین‌اند چرا در برابر ترور سپهبد سلیمانی به دست اربابشان آمریکا لال شدند؟ مگر شهید سلیمانی به اربعین امنیت نبخشیده بود؟

وی یادآور شد: رهبر انقلاب فرمودند هرکسی در برابر شیوع کرونا بایستد حسنه است و افرادی که به پیشرفت تکثیر آن کمک کنند سیئه‌اند؛ مزدورانی که مقابل حرم تجمع و هتک حرمت کردند ظاهر قضیه‌اند و در باطن جریان صادق شیرازی به آنان دستور می‌دهد.

خطیب تبریزی با تاکید براینکه متاسفانه جریان شیرازی مذهب در برابر مذهب، حوزه علمیه مقابل حوزه علمیه، عمامه در برابر عمامه و علم مقابل علم راه انداخته است، عنوان کرد: روحانیون ما برای مبارزه با شیوع کرونا به صورت خودجوش خیابان‌ها را ضدعفونی و در بیمارستان‌ها به کادر درمانی کمک می‌کنند که نمونه‌ی آن مداح، طلبه‌ی جوان تبریزی بود که حین خدمت به بیماران کرونایی همسر باردار خود را در بیمارستان از دست داد و برای آنکه روحیه کرونایی‌ها تضعیف نشود در حیاط بیمارستان نشست و گریه کرد؛ ما این روحانیون را داریم اما جریان انگلیسی چه کسانی را دارد و برای پیشگیری از شیوع کرونا چه اقدامی کرده است.

وی تاکید داشت: مگر همین جریان شیرازی نمی‌گفت به‌خاطر شکستن درب خانه حضرت فاطمه زهرا ایام محسنیه برگزار می‌کنیم، روزی که مزدوران این جریان درب حرم حضرت معصومه را شکستند باید در تاریخ ثبت شود! این افراد موقع حمله به حرم حیدر حیدر می‌گفتند، در جنگ نهروان نیز عده‌ای مقابل حضرت علی(ع) آیه قرآن می‌خواندند و امیرالمومنین(ع) گفتند حرف این‌ها درست است اما نیت‌شان باطل است.

انتهای پیام/