جدال تراکتور برای صدرنشینی، در میان حاشیه‌های تمام نشدنی یک برنامه تلویزیونی
جدال تراکتور برای صدرنشینی، در میان حاشیه‌های تمام نشدنی یک برنامه تلویزیونی
تراکتوری ها که در دوبازی اخیر امتیازات کامل را کسب کرده و در جمع مدعیان قرار گرفته اند، بعد از جنجال های اخیر که بازهم توسط یک برنامه پرحاشیه تلویزیونی ایجاد شده، تنها به فکر تدوام پیروزی های خود و صعود به صدر جدول هستند.

به گزارش شمس، هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس فردا پنجشنبه با برگزاری دیدار دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتور پیگیری خواهد شد.

سرخ‌های آذربایجان با کسب ۳ برد، ۳ تساوی و ۱ باخت با ۱۲ امتیاز در رده چهارم و آبادانی ها نیز با کسب ۳ برد، ۲ تساوی و ۲ باخت با ۱۱ امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی مسابقات قرار دارند.

تیم پیروز در این بازی شانس زیادی برای دستیابی به صدر جدول خواهد داشت و البته باید این موضوع را هم در نظر گرفت که گل گهر در صورت دستیابی به امتیاز در اصفهان و برابر ذوب آهن، همچنان به صدرنشینی خود تداوم خواهد بخشید.

تراکتور و صنعت نفت در حالی پای به این بازی حساس می‌گذارند که تی تی ها بعد از تغییرات کادر فنی شان که هنوز حواشی مربوط به این تغییرات تمام نشده است، با هدایت مسعود شجاعی دو برد شیرین مقابل ماشین سازی و پیکان کسب کردند تا به وضعیت خود در جدول مسابقات سر و سامانی داده باشند و صنعت نفت نیز در دو دیدار قبلی خود موفق به کسب سه امتیاز نشده و در مقابل استقلال به تساوی رسیده و از شاگردان خطیبی در آلومینیوم اراک متحمل شکست شده است.

این دو تیم تاکنون ۱۴ بار در قالب بازی‌های لیگ برتر در مقابل هم قرار گرفته اند که کفه ترازو در کسب پیروزی به سمت تراکتور سنگینی می‌کند بطوریکه ۷ برد سهم تراکتوری ها، ۲ برد سهم آبادانی ها و ۵ بازی نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

متاسفانه همانطور که قابل پیش بینی بود، برکناری منصوریان از هدایت تیم تراکتور بی حاشیه نخواهد بود و قطعا کسانی از به حاشیه کشیدن تیم محبوب تبریزی که اخیرا در نظر سنجی AFC بعنوان پرهوادار ترین تیم منطقه مرکزی و جنوبی آسیا انتخاب شده بود، دست برنخواهند داشت و همینطور هم شد. تریبون برنامه زنده تلویزیونی در حالی در اختیار منصوریان قرار داده شد که حتی اجازه‌ی پاسخگویی به مسئولان تراکتور در خصوص مسائل مطرح شده توسط منصوریان، داده نشد.

بدون تردید هواداران پرشور تراکتور که دل خوشی از این برنامه ورزشی پخش شده از پایتخت و مخصوصا مجری پر حاشیه اش ندارند و نه تنها خواهان برخورد با اقدامات این مجری هستند که بوسیدن لوگوی باشگاه توسط محمدعباس زاده را نیز به سخره گرفت، اما این هوادار که با تیم تراکتور زندگی می‌کند، بیش از هر چیز خواهان برقراری آرامش در تیم و کادرفنی است تا بدون توجه به آن حاشیه سازی ها به روند رو به جلوی خود ادامه دهد.

اما نکته ای که مجری پرحاشیه پایتخت نشین باید به آن توجه کند این است که اگر کوچکترین نگاهی به سرنوشت مجریانی که همواره شمشیر را در مقابل هواداران دوست داشتنی تراکتور از رو می بستند، داشته باشد، متوجه خواهد شد که نه تنها هیچ کدام از این حاشیه سازی ها علیه تراکتور و تحریک هواداران، ذره ای از محبوبیت سرخ های آذربایجان و عشق و علاقه پرشورها به این تیم را کاهش نمی‌دهد، بلکه روز به روز جایگاه این قسم مجریان در دل تراکتوری‌ها و هوادارانش تنزل پیدا می‌کند.

گفتنی است؛ دیدار دو تیم تراکتور و صنعت نفت از ساعت ۱۶:۴۵ فردا پنجشنبه با قضاوت پیام حیدری آغاز خواهد شد که فرهاد مروجی، محسن بابایی و سید علی اصغر مومنی او را در امر قضاوت کمک خواهند کرد.

  • منبع خبر : ایسنا